Dün , bütün gün ağlayıp uyumuştum . Ve bugünde okulun ilk günü . Kendime çeki düzen vermeliyim . Ama kim uğraşacak , başkalarının benim hakkında olan düşünceleriyle ilgilenmiyorum .
Telefonuma gelen bildirim sesleriyle bir an irkildim .
Cancan ' ın Melekleri
Can: Merhabalar aşkitoşlarım
Meriç : Heyecanlıyım
Anıl : Bende
Mete : Ben hala niye merhabayı nasılsınız olarak kullanıldığını anlamıyorum .
Semih : Can istedi . Böyle yaparsak herkesten farklı oluyormuşuz ve havalı 😎
Anıl : Birde eğer böyle yapmazsak sınav olurken kopya çektiğimizi hocaya ispiyonlayacakmış 🤤😣
Baran : Sizde kopya çekmeyin . Azcık ders çalışın . Zaten son seneniz .
Semih : Kopya çektiğin zaman bu dediklerini pardon yazdıklarını hatırlatırım Barancım
Baran : Ben kopya çekmiyorum . Sadece size kopya veriyorum . Eğer sınıfta kalırsanız aileniz sizi öldürür . Daha sizi kurtaramam .
Can : Duruuuuun !
Hah böyle iyi .
Mete abicim senin şuben ne ?
Mete : A şubesi
Neden sordun ?
Anıl : Hih Allah yardımcın olsun
Semih : Mete okula gelir gelmez mesaj at müdürle konuşup sınıfını değiştirelim.
Meriç : Bende müdürün numarası olacaktı durun bi arayayım .
Baran: Müdürün numarası sende ne arıyor ya ?
Meriç : Kendisi verdi .
Anıl : Niye ?
Meriç : Sanırım benim büyük bir hayranım . Tabii böyle bir yakışıklılığa dayanamadı 😏
Can : Yo ben herşeyi biliyorum .
Sen geçen cuma yapmadığını bırakmadın ki adamda dayanamadı
Artık odasına gelme diye numarasını verdi .Mete : Ne yaptı ki ?
Can : Ne yapmadı ki ?
1) Gitti dinciye asıldı . ( hoca erkek olsada )
2) Okulun tuvaletine grafitti yaptı .
Tamam kabul güzel olmuş .3 ) Alt sınıflara sinir oldu diye onlara bozuk pide yedirmiş .
4) Yangın alarmının üstüne çıkmayan kalemle ' Çal beni yak beni ' yazmış . Ne alakaysa artık .
5) Kantine zam geldi diye kantincilerin üstüne ketçap sıktı .
6) Matematikçiye gitti ' hocam azcık daha kısa giyseydiniz böyle külodunuzu göremiyoruz ' dedi . Yavhu kadına niye karışıyorsun sen .
7) Dinci bu son zamanlarda bayağı azdı diye bunu cuma namazını götürdü . İmam orada birşey anlatırken bunun telefonu son ses çalıyo . Arayan kimse artık ona git bara bi iç rahatla demiş . Camiden tekme tokat atılmış.
Müdürde buna verdi numarasını birşey yaparsan ara , beni uğraştırma dedi .
Anıl : Peki biz niye bilmiyoruz ?
Can: Çünkü sen ve Semih okuldan kaçtınız sırf ödevi yapmadınız diye
Baranda uyuyordu .
Meriç : Yavhu şurada bir hava atacaktık içine ettin Can . Küstüm sana .
Can: Küs bende sana trip atarım . Yaptıklarının hepsini söylerim . Engellerim .
Meriç : Tamam tamam sustum.
Baran : Lan daha Mete hazırlanacak . Mete hazırlan gel . Merak etme sınıf işi bizde .
Mete : Sınıfta artık ne varsa . Neyse tamam . Bayyy.
Telefonumu kapatıp . Hazırlanmaya başladım . Meriç abi kendine gelebilmiş . Keşke bende gelebilsem ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri gel
Teen FictionYine yağmur yağıyor . Aynı o günkü gibi . Aynı onun sevdiği gibi . Bu yağmuru tek izlemek çok acıtıyor . Artık dayanamıyorum . Lütfen geri gel ...