Öncelikle hepinize merhaba arkadaşlar bu benim burada yayınladığım ilk hikâye ve sürekli aklımda olan bu hikâyeyi artık kelimelere dökmenin zamanı gelmişti. Aradığınız her şey bu hikâyede olacak emin olabilirsiniz :D
Bu arada dinlemek isteyenler için her bölüm sizlere çok sevdiğim bir şarkı bırakıcam.
Lütfen bölüm hakkında yorumlarınızı benimle paylaşın..♡
Nil, bir elini sıcaktan bunaldığı için yelpaze yapıp yüzüne doğru sallarken diğer elindeki biletleri daha düzgün bir yere bırakmak için çantasında yer bakınıyordu. Oysaki şu kısacık tatiline ne hayaller sığdırmıştı ama yine yanında oturan bu şirin kızı hiç gitmediği yerdeki düğüne yalnız göndermek istememişti. Aslı'nın ilkokuldan arkadaşı olan Gökçe'nin düğününe gidiyorlardı iki arkadaş. Kafasını yanında oturan arkadaşına çevirdi. Kısa kâküllü saçları, yuvarlak çerçeveli gözlüğü ve minik burnuyla birlikte içindeki çocuksu ruhu onu hiçbir zaman yaşlandıramayacaktı. Her zamanki gibi elindeki kitabını okuyordu. Hafifçe gülümseyip, "Yeter artık okuduğun uçağa binmeden bitireceksin kitabı" dedi.
Aslı kaldığı yer kaybolmasın diye arasına o çok renkli ayraçlarından koyup yan tarafında onunla oturan arkadaşına dönüp "Benden önce okuyup bitirdiğin için böyle konuşuyorsun biliyorum ama daha yolculuk başlamadan mızmızlanmaya başlama "dedi. Nil duyduklarına karşı kocaman bir kahkaha patlattı. Patlattı patlatmasına ama keşke kendini durdurabilseydi de tüm gözler ona çevrilmeseydi. Etrafında ona yarı şaşırır yarı haline güler şekilde bakanlardan birazcık çekinse de Aslı'ya dönüp vuracaktı ki onların bineceği uçağın anonsu yapıldı. Arkadaşıyla birlikte hareketlenip kapıya doğru yürümeye başladılar.
"Demek ben gelmeseydim yalnız gidecektin." dedi yanındaki arkadaşına. "Hah-hay o nereden çıktı canım? Kim demiş yalnız gideceğimi ?" demişti Aslı. Bu kız değil miydi bana 1 hafta yalvaran tek başıma gidip oralarda kaybolurum diyen ben mi yanlış hatırlıyorum acaba? "Aslı şaka mı yapıyorsun? Birisi daha mı gelecek?" demişti şaşkınlığını gizlemeden. "Tabi ki de seni ikna edeceğimi en başından beri bildiğimden hiç tereddüt etmemiştim." dedi yandan yandan arkadaşını kesen Aslı. Genç kız kafasını sallayıp hiçbir şey demeden yoluna devam etti. Uçağa bindiklerinde Nil Aslı'ya bir kez daha teşekkür etti cam kenarındaki bileti ona aldığı için.
2 saatlik uçak maceralarının sonucunda havalimanına indiklerinde onları Gökçe'nin abisi Mete alacaktı öyle söylemişlerdi. Havalimanının çıkış kapısına yaklaştıklarında sanki haber vermişler gibi Aslı'nın telefonu çalmaya başlamıştı. Mete'yle buluşup doğanın içinden geçerek ne yaşayacaklarını bilmeden eve doğru yol aldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Çatı Altında
عاطفيةHer zaman duyduğumuz oraya gitmek istemiyorum klişelerinden sıkılmıştık değil mi? Ben de öyle düşünüyorum ama yanılmışım. Herkes bu durumu yaşayabiliyormuş. Ben Nil. Düğün için gittiğimiz kısacık tatilde hayatımı bu denli etkileyecek insanla tanışma...