Partie 5:"Konuşmandan,parıltılarından ve senden hiçbir zaman rahatsızlık duymam"

104 13 201
                                    

Kim Taehyung-Sweet Night

Selamlar

Uzun süredir bu kitapta buluşamıyoruz farkındayım. Ancak hiçbir şekilde ilham gelmedi. Bende bu nedenle bu kitaba yazmaya bir süre ara verdim.

Bu bölüm sadece sizleri daha fazla bekletmemek için.

İyi okumalar oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Lütfen yorum yapmayı unutmayın🙏🏻💕

(Şarkıyı kesinlikle dinleyin sardırıp sardırıp dinleyin😌)

•••••

Havada bunaltıcı bir sıcaklık ve kuruluk vardı. Üzerime giydiğim şeyler ter dolayısıyla bedenimle bir bütün olmuş bana rahatsızlık veren bir his bırakıyordu.

Bu köyde geçen 13 günümü tamamlamıştım bugün. Normal şartlarda buraya sadece 1 hafta için gelmiştim. Hatta dönecektim bile İtalya'ya. Ancak tren istasyonu bakım nedeniyle 1 hafta çalışmıyordu. Bu nedenle 1 haftamı daha burada,bu köyde geçirecektim.

Ailemi özlemiştim bunda yalan yoktu. Lakin burada daha fazla kalabileceğim için içimde bir hüzün yoktu.

Her gün olduğu gibi pansiyondaki odamda güneşin batımını izleyip kadehimdeki şarabı yavaş yavaş dudaklarımdan içeri gönderiyor,bir yandan da sıcak ile cebelleşiyordum.

Bugün Taehyung'u hiç görmemiştim. Ve içimde onu özleyen bir yanım vardı. Bu yanımın susması adına şarabımı bitirdiğim zaman köprüye gitmeyi planlıyordum.

Toz tutmuş camdan kırmızı ve pembeleşmiş gökyüzünü izlemeye dalmışken birden cama beyaz bir cisim atıldı.

Ben ne olduğunu şaşırmış bir şekilde ayağa kalkıp pencereyi kaldırdım ve etrafıma bakınmaya başladım.

Ortalıkta görünen kimsecikler yoktu. Zaten bu akşam vakti kim neden buraya gelip böyle bir şey yapardı ki.

Tam düşüncelerimle olayı çözmeye çalışırken dışarıdan bir ses duydum.

"Bayım buradayım!"

Kafamı sesin geldiği yere doğru çevirdiğimde karşımda çalıların arkasına saklanmış Taehyung'u gördüm.

Gülümseyerek ve heyecanla ona doğru seslendim.

"Senin ne işin var burada? Ayrıca neden ve kimden saklanıyorsun?"

Elleriyle aşağı gelmemi işaret etti ancak bende ona ne olduğunu tekrar sorarcasına bakmaya devam ettim.

"Bir şey olduğu yok bayım. Sadece size sürpriz yapmak istedim. Eh tabi sizde kabul görürseniz benimle gelir misiniz sizi bir yere götürmek isterim." diyerek tüm nefesini harcadığı için yavaşça kızaran suratıyla gülümsemeye başladı.

O an bunu aklıma not ettim ki O, tam güneş batarken bir ayrı güzel gülüyordu.

"Beni biraz beklersen üzerimi giyinip geleceğim Taehyung."

"Bekliyorum bayım!"

Pencereyi kapatıp hızla dolaba yöneldim ve içinden siyah beyaz bir kısa kollu ile siyah rahat bir pantolon giydim.

Cebime odanın anahtarını ve bu ara sıklıkla kullanmaya başladığım sigaradan bir tane aldım ve çakmağımı da alarak odadan hızla ayrıldım.

Merdivenlerden inerek hemen aşağıya onun yanına ilerledim.

İçimi nedensiz bir heyecan kaplamıştı. Ve farkettiğim üzere bu, O'nu gördüğüm her an içimi kıpır kıpır eden bir şeydi.

Vézelay|Taegi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin