|i miss you|
O Jimin μπήκε ήσυχα στο δωμάτιο του και έκλεισε το παράθυρο. Άναψε τα φώτα στο δωμάτιο του και τρόμαξε μόλις είδε τον Taehyung να κάθετε στο κρεβάτι του."Γύρισες", ψιθύρισε ο μεγαλύτερος και έβαλε στην αγκαλιά του το μικρό σώμα του Jimin, ενώ τον φίλησε στο κούτελο.
Ο Jimin δεν αντιδράσε απλά περίμενε ποτέ θα ξεκολλήσει ο Taehyung από πάνω του.
Μέσα σε κάποια λεπτά ο μικρότερος ένιωσε πόνο στο δεξί του μάγουλο. Σήκωσε το κεφάλι του με το ζόρι και αντίκρισε άλλη μια φορά τα κόκκινα μάτια του Taehyung.
"Μην τολμήσεις να το ξανακάνεις. Ανησύχησα παρά πολύ. Γιατί δεν απαντούσες το τηλέφωνο;" Οι ερωτήσεις έπεφταν μια μια καθώς ο Jimin προσπαθούσε να επεξεργαστεί το γεγονός πως ο αδερφός του τον χτύπησε.
"Συγνώμη, συγνώμη... δεν ξέρω τι με έπιασε. Φοβάμαι πως θα χάσω και εσένα", ο μεγαλύτερος προσπάθησε να τον αγκαλιάσει αλλά ο Jimin σηκώθηκε γρήγορα μη θέλοντας να τον κοιτάξει.
Το ξανθό αγόρι μπήκε στο μπάνιο και άφησε το κρύο νερό να έρθει σε επαφή με το δέρμα του.
Άφησε τον εαυτού ελεύθερο στην γεμάτη μπανιέρα και ένα ρεύμα διαπέρασε στο σώμα του μόλις θυμήθηκε στην βραχνή φωνή του Yoongi.Έκλεισε τα μάτια του προσπαθώντας να τον διώξει από τις σκέψεις του. Αυτός ο άνθρωπος μόνο κακό του κάνει... πρέπει να το καταλάβει.
[...]
Ο Jimin άκουσε την πόρτα να κλείνει, κάτι που σήμαινε πως ο Taehyung είχε φύγει.
Έβαλε βαριεστημένα τα παπούτσια του και διόρθωσε τα μαλλιά του πριν φύγει και ο ίδιος από το σπίτι.Έβαλε τα ακουστικά του πήρε το δρόμο για το σχολείο, όταν ξαφνικά μπροστά του σταμάτησε ένα μαύρο αυτοκίνητο.
Στρυφογυρισε τα μάτια του μόλις κατάλαβε το ποιος ήταν.
"Θέλω μια εξηγήσει", είπε το μελαχρινό αγόρι και παρατήρησε τον Jimin από πάνω μέχρι κάτω.
YOU ARE READING
ᴀᴅᴅɪᴄᴛᴇᴅ x ʏᴏᴏɴᴍɪɴ
Fanfiction❝𝐝𝐫𝐮𝐠𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐛𝐢𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧❞ ©𝗎𝗀𝗁𝗄𝗈𝗈𝗄𝗂𝖾𝗌 ⚣