|why you left me?|
O Yoongi το πρώτο πράγμα που έκανε, αφού τελείωσε η παράσταση, ήταν να πάει στα παρασκήνια. Ήθελε να τον δει... έστω και από μακριά. Ήθελε να τον χαζέψει, ο Jimin ήταν μαγεύτηκα πανέμορφος.Όταν ρώτησε όμως του είπαν πως ο μικρότερος είχε φύγει... και ο Yoongi ήξερε καλά τον λόγο.
"Πάλι σκατά τα έκανα", είπε στον εαυτό του και βγήκε έξω με ένα τσιγάρο στο χέρι του. Όταν το άναψε ξαφνικά άρχισε δυνατή βροχή.
Μπήκε με νεύρα στο αυτοκίνητο και έβαλε πήρε τον δρόμο για το σπίτι του.
[...]
Ήταν βράδυ, αρκετά αργά, ο Yoongi είχε αποκοιμηθεί στον καναπέ. Άνοιξε απότομα τα μάτια του μόλις άκουσε τον ήχο από το κινητό του.
Δεν κοίταξε ποιος ήταν και απάντησε."Yoonie", o Yoongi γούρλωσε τα μάτια του μόλις άκουσε αυτή την φωνή. Κοίταξε το όνομα πάνω στο κινητό του και ναι... ήταν όντως ο Jimin και δεν ήταν μόνο αυτό, ο μικρότερος έκλεγε.
"J-Jimin." Κατάφερε να πει ο Yoongi.
"Yoonie έλα να με πάρεις."
"Π-που είσαι;"
"Δεν ξέρω. Φοβάμαι", ο Yoongi ξεφύσησε ανήσυχα. Πως μπορεί να τον βρει όταν ούτε ο ίδιος ο Jimin δεν ξέρει που είναι.
"Πες μου το βλέπεις τριγύρω."
"Κόσμο, κακό κόσμο. Yoonie έχει φώτα εδώ, πολλά φώτα και μουσική... έλα." Το μόνο μέρος που ήρθε στο μυαλό του Yoongi ήταν ένα μπαρ, το μπαρ στο οποίο γνωρίστηκε με τον Jimin. Ήταν ένα μέρος στο οποίο παιδιά σαν τον Jimin δεν έπρεπε να πηγαίνουν.
"Καλά έρχομαι, μην πας πουθενά σε λίγο θα είμαι εκεί."
[...]
Ο Yoongi έφτασε μπροστά από το μπαρ. Πρώτα αποφάσισε να κοιτάξει έξω, η μουσική από το ηχείο δεν ακουγόταν τόσο δυνατά και υπέθεσε πως ο μικρότερος θα ήταν έξω.
YOU ARE READING
ᴀᴅᴅɪᴄᴛᴇᴅ x ʏᴏᴏɴᴍɪɴ
Fanfiction❝𝐝𝐫𝐮𝐠𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐛𝐢𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧❞ ©𝗎𝗀𝗁𝗄𝗈𝗈𝗄𝗂𝖾𝗌 ⚣