|i wish you were here|
"Taehyung τι ήταν αυτό; Δηλαδή θα παντρευτούμε και θα μένουμε χωριά;" Ο Hoseok ρώτησε θυμωμένος μόλις είδε το μελαχρινό αγόρι να τον πλησιάζει."Για κάποιο διάστημα", είπε ο Taehyung και πήγε να αγκάλιασεη τον μεγαλύτερο, εκείνος όμως τον απέφυγε.
Ο Taehyung το μόνο που ήθελε ήταν μια αγκαλιά και τον Hoseok να τον καταλάβει. Κάθε φορά που μιλούσα με τον Jimin και τον έβλεπε έτσι στεναχωριοταν πολύ ."Απλά δεν μπορείς να με καταλάβεις"
"Εσύ δεν μπορείς να με καταλάβεις, ο Jimin θα γίνει 17 σε λίγο", φώναξε ο Hoseok θυμωμένος. Ο Taehyung έκανε κάποια βήματα προς τα πίσω, φοβήθηκε με την αντίδραση του, πρώτη φορά τον έβλεπε έτσι... τόσο θυμωμένο.
"Με βάζεις να διαλέξω ανάμεσα σε εσένα και τον αδερφό μου;"
"Πάρ' το όπως θέλεις!"
"Τότε να ξέρεις πως θα διαλέξω τον αδερφό μου, γιατί δεν βάζω κανέναν πάνω από τον εκείνον." Φώναξε ο Taehyung και ο Hosoek τον κοίταξε θυμωμένος, μάζεψε τα πράγματα του και έφυγε.
"Δεν ήξερα πως ήσουν τόσο εγωιστής", ψιθύρισε ο Taehyung στον εαυτού του και άφησε τα πρώτα δάκρυα να κάνουν την εμφάνιση τους.
[...]
Ο Yoongi πέταξε το τσιγάρο κάτω και πήρε μια βαθιά ανάσα πριν πατήσει το κουδούνι. Είχε περάσει αρκετός καιρός από τότε που επισκέφτηκε τον αδερφό του τελευταία φορά.
"Yoongi;" Ρώτησε ξαφνιασμένος ο Namjoon όταν είδε τον μεγαλύτερο να στέκεται στην πόρτα.
"Να περάσω;"
"Φυσικά", ο Namjoon έκανε στην άκρη για να περάσει ο Yoongi.
"Ο Jungkook;" Ρώτησε ο μεγαλύτερος και κοίταξε τον χώρο γύρω του, είχαν αλλάξει πολλά πράγματα στο σπίτι.
"Δεν είναι εδώ, σήμερα μένη με τον Hoseok", ο Namjoon έκανε νόημα στον Yoongi να κάτσει.
"Μπες στο θέμα Min", είπε αυστηρά ο μικρότερος και κοίταξε τον αδερφό του.
YOU ARE READING
ᴀᴅᴅɪᴄᴛᴇᴅ x ʏᴏᴏɴᴍɪɴ
Fanfiction❝𝐝𝐫𝐮𝐠𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐛𝐢𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧❞ ©𝗎𝗀𝗁𝗄𝗈𝗈𝗄𝗂𝖾𝗌 ⚣