|drunk in love . . .
drunk. just drunk|
Ο Jimin άνοιξε σιγά-σιγά τα μάτια του, κοίταξε το χώρο τριγύρω του και είδε πως δεν βρίσκεται στο δωμάτιο του.Σήκωσε το κεφάλι του και μαζεύτηκε στην άκρη του κρεβατιού, όταν άκουσε βήματα.
"Jimin", η πόρτα άνοιξε και μέσα μπήκε ο Yoongi, με ανακατεμένα μαλλιά και τσαλακωμένα ρούχα.
"Τι έγινε; Γιατί είμαι εδώ; Κοιμήθηκες μαζί μου;" Ο μικρότερος σηκώθηκε γρήγορα και κοίταξε τον εαυτό του στον καθρέφτη. "Γιατί δεν φοράω τα ρούχα μου;" Ο Jimin κοίταξε με δολοφονικό βλέμμα τον Yoongi, καθώς τον είδε να κάθετε άνετος στην πόρτα.
"Μια μια οι ερωτήσεις και μην ανησυχείς δεν σε βίασα."
"Αυτό σου έλειπε." Ο Jimin έβαλε γρήγορα τα παπούτσια του.
"Μην είσαι τόσο επιθετικός, σε βοήθησα."
"Δεν σου ζήτησα βοήθεια", φώναξε ο Jimin. O μεγαλύτερος γέλασε με τα λόγια του, έπρεπε να τον είχε βιντεοσκόπηση και να του έδειχνε το ποσό πρόθυμος ήταν o Jimin χθες.
"Δεν θα κάτσω να το αναλύσω αυτό." Ο Jimin άνοιξε την πόρτα, καθώς φόρεσε το μπουφάν του.
"Σε προτιμώ μεθυσμένο", είπε ο Yoongi και τον σταμάτησε.
"Εγώ πάλι προτιμώ και θέλω πίσω τον καιρό που δεν σε γνώριζα", είπε ο Jimin πριν κλείσει την πόρτα πίσω του με δύναμη.
"Αχάριστος. Μια καλή πράξη πήγαμε να κάνουμε και-" ο Yoongi στρυφογύρισε τα μάτια του όταν άκουσε το κουδούνι. Μέσα μπήκε ο Hoseok ο οποίος φαινόταν πως ήταν πολύ εκνευρισμένος. "Ώπα ηρέμησε, τι έγινε;"
"Μήπως ξέρεις που είναι ο Jimin;"
"Έφυγε πριν λίγο", είπε ο Yoongi και έδειξε τα ρούχα του μικρότερου στον Hoseok.
"Έφυγε πριν λίγο; Γιατί δεν απάντησες χθες στο τηλέφωνο, σε πήραμε και εγώ και ο Tae χίλιες φορές... γιατί δεν είπες πως ήταν εδώ; Ο Tae-"
YOU ARE READING
ᴀᴅᴅɪᴄᴛᴇᴅ x ʏᴏᴏɴᴍɪɴ
Fanfiction❝𝐝𝐫𝐮𝐠𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐛𝐢𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧❞ ©𝗎𝗀𝗁𝗄𝗈𝗈𝗄𝗂𝖾𝗌 ⚣