|we ignore truths for temporary happiness|
Την επόμενη μέρα ο Jimin ξύπνησε από τον θόρυβο ο οποίος προερχόταν από τον κάτω όροφο. Σηκώθηκε με το ζόρι και άρχισε να κατεβαίνει βαριεστημένα τις σκάλες, ενώ έτριβε τα μάτια του."Τι κάνεις πρωί-πρωί Tae;" Είπε μόλις είδε τον Taehyung δίπλα στο μεγάλο χριστουγεννιάτικο δέντρο. Κοίταξε το σπίτι τριγύρω και όλα ήταν στολισμένα, πρόσεξε και το τζάκι.. καιρό είχαν να το ανάψουν.
"Έλα να στολίσουμε το δέντρο μαζί", είπε ο μεγαλύτερος και έκανε νόημα στον Jimin να τον πλησιάσει. Έβγαλε όλα τα στολίδια από τα κουτιά και άρχισε να τα κοιτάει με γουρλωμένα μάτια.
Ο Jimin χαμογέλασε όταν είδε τον Taehyung τόσο ενθουσιασμένο. Κάθε χρόνο στόλιζαν το δέντρο με τους γονείς τους, ήταν σαν έθιμο.. σε λίγα χρόνια όμως όλα άλλαξαν, μαζί με αυτά και τα αισθήματα του Jimin για αυτή την γιορτή.
Ο Taehyung άφησε μια κούπα μπροστά από τον Jimin. Εκείνος την πήρε στα χέρια του και αμέσως αναγνώρισε το γνωστό άρωμα της ζεστής σοκολάτας.
"Λοιπόν θέλω να μιλήσουμε για κάτι", είπε ο μεγαλύτερος. "Εγώ και ο Hoseok θα φύγουμε για λίγες μέρες.."
"Που θα πάτε;" Ρώτησε ο Jimin καθώς κρέμασε άλλο ένα στολίδι στο δέντρο.
"Είπε πως είναι έκπληξη."
"Μα είναι τα γενέθλια σου, τα Χριστούγεννα, η πρωτοχρονιά.."
"Είπα την γιαγιά να έρθει να μείνει μαζί σου για αυτό τον μήνα", ο Taehyung χαμογέλασε αμήχανα, αλλά μόλις είδε την έκφραση του Jimin το μετάνιωσε αμέσως.
"Τι; Όχι ακύρωσε το δεν θέλω να μείνω με την γιαγιά.." Ο Jimin από μικρός φημίζονταν για την αντιπάθεια που ένιωθε για την γιαγιά του, δεν έφταιγε εκείνος, η κ.Park από την αρχή είχε αφήσει κακή εντύπωση στον μικρότερο.
"Και θέλεις να σε αφήσω ένα μήνα μόνο σου;" Ο Taehyung ένιωθε είδη ένοχος που τον θα τον άφηνε μόνο του στις γιορτές.. δεν ήθελε να του συμβεί και κάτι κακό από πάνω.
YOU ARE READING
ᴀᴅᴅɪᴄᴛᴇᴅ x ʏᴏᴏɴᴍɪɴ
Fanfiction❝𝐝𝐫𝐮𝐠𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐛𝐢𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧❞ ©𝗎𝗀𝗁𝗄𝗈𝗈𝗄𝗂𝖾𝗌 ⚣