|i love you more than i planned|
"Tae θα φύγω", φώναξε ο Jimin ενώ έβαζε τα παπούτσια του."Που πας; Δεν έχεις μάθημα σήμερα;" O Taehyung ακούμπησε τον ώμο του στον τοίχο και κοίταξε ανήσυχα τον μικρότερο αδερφό του.
"Ναι, έχω μάθημα στις εννιά. Πρώτα όμως έχω να κάνω κάτι." Ο Jimin πήγε να φύγει αλλά ο ξαφνικά o Taehyung τον σταμάτησε.
"Jimin σε παρακαλώ... μπορούμε να μιλήσουμε;"
"Hyung μην ανησυχείς δεν θα πάω κάπου όπου θα είναι επικίνδυνα."
"Κ-καλά."
"Μετά από το μάθημα θα έρθω κατευθείαν σπίτι", ο Jimin τον φίλησε γρήγορα στο μάγουλο και τον αγκάλιασε σφιχτά.
"Σήμερα θα μείνει ο Hosoek... εδώ." Είπε ο Tae και περίμενε την αντίδραση του, ήξερε καλά πως τον τελευταίο καιρό ο Hoseok και ο Jimin δεν τα πάνε καλά.
"Ωραία." Απάντησε ξερά ο Jimin και έφυγε.
[...]
"Λοιπόν τι θέλεις;" Ρώτησε ο Yoongi ενώ είδε τον Jimin να κάθετε στην καρέκλα.
"Αυτό εδώ, δεν ξέρω κάν' το κάτι, κάλυψε το." Ο Jimin σήκωσε λίγο την μπλούζα του και έκανε νόημα προς το τατουάζ που είχε στο χέρι του.
Ο Yoongi απλά ξεφύσησε προσπαθώντας να μην θυμηθεί το παρελθόν. Να μην θυμηθεί το πόσο ενθουσιασμένος ήταν ο Jimin που θα έκανε το πρώτο του τατουάζ και θα του το έκανε ο Yoongi.
Και τώρα μετά από έναν χρόνο στέκεται πάλι μπροστά του και του ζητάει να καλύψει το τατουάζ που κάποτε σήμαινε τα πάντα για τον μικρότερο, αλλά και για τον Yoongi ο οποίος είχε τα αρχικά του Jimin στο ίδιο σημείο, αλλά δεν του περάσε στιγμή από το μυαλό να το αλλάξει η να το καλύψει.
"Ξέρεις τι σχέδιο θέλεις;" Ρώτησε αδιάφορα ο Yoongi και έφερε το τετράδιο με τα σχέδια δίπλα στον Jimin.
"Μπορώ να διαλέξω;"
"Ναι."
Ο Jimin άνοιξε το τετράδιο και άρχισε να παρατηρεί τα σχέδια, μεγάλα και μικρά, ήθελε κάτι που θα ήταν ιδανικό στο να αντικαταστήσει αυτό που έχει τώρα.