-1-

5.6K 231 36
                                    

Medya:AC/DC-Back In Black

Delicia aşağıdan gelen şarkı sesiyle gözlerini açtı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Delicia aşağıdan gelen şarkı sesiyle gözlerini açtı.Yavaşça ellerini kulaklarının üzerine koydu ve ellerini kulaklarına bastırdı.Ardından aklına abisi Tony'nin yine kabus görmüş olabileceği geldi ve yataktan kalktı.Üzerindeki pandalı pijamaları ile aşağı indi.Laboratuvar'a inmeden önce mutfaktan bir bardak su aldı ve hızlıca Tony'nin yanına indi.Laboratuvar'ın cam kapısına geldiğinde kıkırdadı.Abisinin AC/DC-Back In Black dinleyerek dans ettiğini ilk defa görmüyordu ama bu seferki dansı gerçekten komik gelmişti kıza.Sessizce kapıyı açtı.Zaten bu gürültü de kapının sesini duyması imkansızdı ama yine de sessiz olmaya özen göstermişti.Kapıyı açtıktan sonra içeri girdi ve kapıyı kapattı.Ardından ise bir süre duvara yaslanıp abisini izledi.Tony şarkı bittiğinde zırhıyla ilgilenmek için arkasını dönmüştü.Başını hafifçe kaldırdığında ona gülerek bakan kız kardeşine baktı.

"Günaydın prenses."

"Merhaba Bay Jackson."diyen Delicia Tony'i güldürmüştü.

"Neden gecenin bir körü yanıma geldin?"

"Abimi merak edemez miyim?"dedi kız elindeki bardağı masaya koyarak.

"Doğru beni kim benimle bir saniye daha geçirmek için gecenin bir körü uyanmaz değil mi?"

"Hey,egonu çek seni göremiyorum."

Tony kızın dediğine gülmüştü.

"Hadi Anthony uyumaya."

"Bebeğim bak son zamanlarda elektro manyetik bir baş  ağrısı ile uğraşıyorum ve uyuyamıyorum."

"Baş ağrının nedeni ne peki?"

Tony kardeşinin dediği ile seslice yutkundu ve işaret parmağı ile ark reaktörünün üzerine vurdu.Delicia derin bir nefes aldı ve aynı şekilde geri verdi.

"Peki hadi gel.Uyuyana kadar senin yanında duracağım."

"Bebeğim sen uyu.Ben gerçekten uyuyamıyorum."

"Anthony Edward Stark şimdi benimle geliyorsun.Hemen."genç kız bunları her kelime sonunda Tony'e daha da yaklaşarak söylemişti.Tony en sonunda pes edip başını aşağı yukarı sallamıştı.Çünkü biliyordu ki kız kardeşi eğer bir şey istediyse yapana kadar durmazdı.Her şeye rağmen Tony kardeşinin bu yönünü seviyordu.Aslında Delicia'yı her yönüyle seviyordu.Ne de olsa şu evrendeki tek ailesiydi kız onun.

Tony ile Delicia yavaşça Tony'nin odasına gelmişti.Tony yavaşça yatağa otursa da Delicia yatağa zıplamıştı.Delicia yatağa yattıktan sonra yorganı göğsüne kadar çekti ve yavaşça yatağa yatan abisine baktı.Tony de yatağa yattığında ikisi de bedenini birbirine çevirdi.Tony kısık bir ses tonuyla"Seni seviyorum bebeğim."dediğinde Delicia gülümsedi.Genç kız biliyordu ki abisinin ona ihtiyacı vardı.Aslında Tony de kardeşine ihtiyacı olduğunu biliyordu ama o Tony Stark'tı.Koskoca Iron Man'di.Ne olursa olsun her şeyi kendi halletmeliydi.En azından insanlar böyle düşünüyordu.Ve bu da Tony'i çok etkiliyordu.Ne de olsa o bir Yenilmez değil miydi?Öyleydi.Fakat insanlar Yenilmezler'in kendi başlarına her şeyi halledebileceklerini düşünüyorlardı.Ama bazen her şey o kadar toz pembe ve mükemmel olmuyordu değil mi?

Delicia düşüncelerden sıyrıldı ve yavaşça aşağı kayıp başını abisinin kaslı göğsüne koydu.Tony kendi kendine gülümsedi ve sıkıca kardeşini sardı.Delicia ise"Ben de seni çok seviyorum Iron Man."demişti uykuya dalmadan önce.Tony kardeşinin saçlarına minik bir öpücük kondurduktan bir süre sonra uyuyakalmıştı.O an fark etmişti ikisi de.Birbirlerinden en olursa olsun vazgeçemezlerdi.

Merhaba bu IMPOSSIBLE /STEVE ROGERS ADLI KİTABIMIN İLK BÖLÜMÜYDÜ.BU BÖLÜMDE TONY VE DELİCİA'NIN KARDEŞLİK İLİŞKİSİNDEN BAHSETMEK İSTEDİM ÇÜNKÜ DİĞER BÖLÜMLERDE FAZLASIYLA ÖNEMLİ BİR NOKTA OLACAK.UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR...

IMPOSSİBLE/STEVE ROGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin