İkisinin de yüzünde huzur ve sevgi dolu bir gülümseme vardı.Evet,ikisi de nedenini biliyordu ama içlerinde saklıyorlardı.Elbette her şey açıklığa kavuşacaktı ama zamanı vardı ikisi içinde.O zaman geldiğinde her şey daha farklı olacaktı.
1 HAFTA SONRA
Delicia çantasını omzuna astı ve yavaşça aşağı indi.Steve ile göreve çıkacaklardı.Nick ikisinin çıkması gerektiğini söylemişti.
"Neden tek başına göreve gidiyor ki?Daha yeni ekibe katıldı.Başına bir şey gelebilir."
"Steve onunla olacak Tony.Emin ol onu koruyacaktır.Ayrıca Delicia fazlasıyla güçlü,Steve'den önce o kendini korur."
Tony yüzünü sıvazladı ve başını salladı.Bruce karşısındaki adamın endişesinin farkındaydı.Kardeşinin canının yanmasını istemiyordu.
Delicia yavaşça laboratuvara indi.Tony'e gitmeden önce onunla konuşacağına dair söz vermişti.Aşağı indiğinde koltukta oturmuş yüzünü sıvazlayan abisine baktı.
"Abi,ben gidiyorum."
Tony ayağa kalktı ve kardeşini kendine çekti.Bir daha göremeyecekmişçesine sarıldı ve kokusunu içine çekti.Aynı şekilde Delicia da.Ayrıldıklarında Delicia hızla yukarı çıktı.Natasha Steve'in onu arabada beklediğini söylediğinde genç kadın hızla garaja indi.Elindeki poşet ile arabaya binen Steve'e baktı ve ön koltuğa oturdu.Steve yavaşça poşeti kıza uzattı.Delicia poşeti alıp içine baktı.İçinde sarı bir peruk,1 tane gözlük,2 tane şapka,2 tane hırka ve birkaç makyaj malzemesi vardı.Delicia kılık değiştireceklerini anladıklarında gülümsedi.Steve ise kıza bakıp arabayı sürmeye başladı.
Delicia önündeki ayna ile saçını topuz yaptı.Peruğu özenle başına geçirdi ve sabitledi.Makyaj malzemelerine baktı.Gerek yoktu.Zaten bu haliyle fazlasıyla farklıydı.
"Çok kötü oldu."diye mırıldandığında Steve kıza baktı.
"Yakıştı."dedi etkilenircesine bakarak.Yakışmıştı.Steve kızı her haliyle güzel buluyordu.Özellikle sabahları uyandığındaki doğal hali Steve'in zaafıydı.
Delicia burukça gülümsedi.Steve ile o geceden sonra hiç konuşmamışlardı.Genç kadın sabah uyandığında her şeyi hatırlamıştı ama Steve ile konuşmaya cesaret edememişti.Steve ise her ne kadar söyleyeceğine yemin etse de kızı ile konuşmamıştı,konuşamamıştı.
Delicia başına taktığı şapkanın ardından üzerine uzun hırkayı giydi.Steve ise durduklarında üzerine hırkasını giydi ve saçlarını düzelterek şapkasını taktı.İnerken Delicia Steve'e seslendi.
"Steve,gözlüğü unuttun."Steve genç kadına baktı ve teşekkür etti.Ardından ise gözlüğü aldı ve taktı.
İkisi de arabadan indiğinde Delicia Steve'in ona uzattığı hard disk'e baktı.Eline aldı ve üstünkörü inceledi.İkisi hızlı adımlarla geniş alışveriş merkezine girdi.Alışveriş merkezinin fazlasıyla kalabalık olması onlar için avantajdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPOSSİBLE/STEVE ROGERS
FanfictionAnthony Edward Stark'ın kız kardeşi-Delicia Lily Stark/Steve Rogers*Bazı kısımlar MCU ile paralel değildir.*Kurgu Age Of Ultron'dan itibaren başlamaktadır.*Kitap tamamlanmıştır.*