2018/WAKANDA
Genç kadın üzerindeki gelinliğe baktı,kafası karışıktı.Abisine ilk defa bu kadar ihtiyaç duyduğunu hissetti.İçinde yeşermeye başlayan duyguları aptalca düşüncelerle örttüğünün farkındaydı ama kendine engel olamıyordu.Tony'nin nasıl olduğunu merak ediyordu.Evlenmekle doğru mu yapıyordu bilmiyordu ama içindeki ses güveniyordu.İçindeki sesti zaten onu Steve'e götüren ve o ses her zaman doğrularına öncü olmuştu.Doğruyu yaptığına inanmak istiyordu,inanacaktı da.Biliyordu ki sevgilisi ona doğru yolu gösterecekti.Ki hep öyle olmuştu,evet bazı bedeller ödenmişti ama her şey yavaş yavaş düzeliyordu.İki yılın ardından aşık olduğu adam ile buluşmuştu,evlenecekti.İçindeki heyecan belki de kızı böyle yapıyordu,bilmiyordu ama bunu istiyordu.Steve ile evlenmek,mutlu bir hayata adım atmak istiyordu.Steve yanındaysa her şeyi başarabilirdi.Buna inanıyordu hem de sonuna kadar.
"Delicia!Tanrım,hey buradayım!"
Delicia yavaşça sağına döndü ve ona seslenen Natasha'ya baktı.Aklındaki saçma düşüncelerde kaybolmuştu yine,bunu çok sık yapıyordu.
"Üzgünüm kızılım,dalmışım."
"Kızıl olmadığımın farkındasın değil mi tatlım?"diyen Natasha kızın saçını düzeltti.Delicia güldü,kızıl olmaması umrunda değildi.Natasha her zaman onun kızılı olarak kalacaktı!İlk tanıdığı güzel kadın olarak kalacaktı.Ki hala öyleydi,tanrım bu kadın hiç mi yaşlanmıyordu?!
"Sen ne zaman yaşlanacaksın?"
"Ne?!Ne alakası var şimdi?"diyen Natasha kaşlarını çattığında Delicia başını iki yana salladı."Üzgünüm,sadece biraz heyecanlıyım.Aklımdakileri dağıtmaya çalışıyorum."
"Ne varmış bakalım aklında?Tanrım,lütfen bana sakın Tony'i düşünüyorum deme!"
Natasha kızın yüzündeki ifadeye baktı ve başını iki yana salladı."Tony'i severim bebeğim,hem de çok ama bunu isteyen oydu.Artık önüne bakmak zorundasın,zorundasınız!Sevdiğin adamla dakikalar sonra evlenmiş olacaksın ve düşündüğün şey bu mu?Hem düşünmen gereken daha önemli konular var!"
Delicia başını salladı,Natasha haklıydı.Önüne bakmalıydı,geçmişi unutmalıydı!Yapacaktı da ama bir saniye düşünmesi gereken daha önemli konu neydi?
"Neymiş o düşünmem gereken o önemli konu?Tanrım,lütfen bana bir aksaklık çıktığını söyleme!Cidden düğünü terk ederim,çok ciddiyim!"
Natasha küçük bir kahkaha attı,genç kadın haklıydı.Son üç gün pek iç açıcı geçmemişti.Kabileler arası tartışmalar,Bucky ile Sam'in hazırlıkları sabote etmeleri ve daha nicesiyle uğraşmışlardı.
"Düşünmen gereken şey gece eve gittiğinizde ve odanıza girdi-"
Delicia elindeki tarağı sarışın kadına fırlattığında Natasha eğildi."Laflarına dikkat et Natasha!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPOSSİBLE/STEVE ROGERS
FanfictionAnthony Edward Stark'ın kız kardeşi-Delicia Lily Stark/Steve Rogers*Bazı kısımlar MCU ile paralel değildir.*Kurgu Age Of Ultron'dan itibaren başlamaktadır.*Kitap tamamlanmıştır.*