"Öyle bir şey olmayacak.Biz birbirimize zarar vermeyiz,veremeyiz Delicia.Bunu çok iyi biliyorsun.Ama eğer bir gün öyle bir şey olursa ölecek kişi sadece ben olacağım."dedi kendinden emin bir şekilde.
Belki de ilk defa her şey bu kadar ani olmuştu.Şu an üzerine giydiği üniforma ile aynanın karşısına geçti.Kızın üzerindeki üniforma Natasha'nınki ile aynıydı.Siyah ve bedenini sıkıca saran üniformanın üzerine şişme siyah montunu giydi ve kapıya yöneldi.Başını aşağı eğdi ve kolyesine baktı.Kaybolmaması için üniformasının içine soktu ve odasından çıktı.Aşağı indiğinde kimsenin üste olmadığını fark etti ve hızlıca dışarı çıktı.Quinjet'in önünde hazırlık yapan Natasha ve Clint'in yanına ilerledi.Natasha gülümseyerek kıza baktı ve ayağa kalktı."Tanrım sen yanlış yerdesin.Tony acilen bir mankenlik ajansına başvurmalısınız."diyen Natasha'nın yanına gelen Sam,Steve ve Tony süzercesine kıza baktı.
"Öyle bir şey olmayacak."dedi Tony sertçe.
"Tony kızı rahat bırak.24 yaşına geldi.Artık sevgilisi olmalı.Senin yüzünden yalnız ölecek."dedi Sam isyan edercesine.Steve Sam'in bu söylemi üzerine hızlıca Quinjet'e geçti."Eğer benim özel hayatım hakkındaki muhabbetiniz bittiyse gidelim mi?"Delicia hızlıca Quinjet'e bindi ve kenardaki bir koltuğa oturdu.Şu anlık Quinjet'te sadece ikisi vardı.Steve kızı süzdükten sonra başını sağa çevirdi ve Jarvıs'in belirlediği rotalara baktı.
"Heyecanlı mısın?"Steve'in bu sorusu kızı daha da germişti.Heyecanlı değildi.Endişeliydi.Yanlış bir şey yapmaktan korkuyordu."Hayır.Sadece gerginim."dedi sakin kalmaya çalışarak."Dün akşam gayet iyi bir iş çıkardın.Bugün de öyle olacağına eminim.Sadece kendini korumaya çalış."Steve kıza olabildiğince soğuk davranıyordu.Yakın olmaları yanlıştı çünkü.Eğer kıza daha çok bağlanırsa bırakamamaktan korkuyordu.Bağlandıktan sonra koparsa biliyordu ki yıkılırdı.Delicia Steve'in bu dediğine başını sallamakla yetindi.Ekibin tamamlanmasıyla.Steve konuşmaya başladı.
"Hill'in dediği gibi çoğu kişi amnezi durumunda en kötü anılarını,en kötü korkularını yaşamadan ve gözle görülemeyecek kadar hızlı bir şeyden bahsediyor.Maximofflar Strucker'ı bizim öldürdüğümüzü zannediyorlar ve intikam istiyorlar.Bu da onları daha tehlikeli yapıyor.Eğer karşılaşırsanız uzak durun.Sizinle oynamasına izin vermeyin."diyen Steve Quinjet'i kullanan Clint'e baktı."Ne kadar kaldı Barton?""Hazırlanın iniyoruz."diye cevap vermişti Steve'in sorusuna.Delicia üzerindeki montunu çıkradı ve oturduğu yere bıraktı."Dikkatli ol bebeğim."diyen Tony kıza yalvarırcasına söylemişti.Delicia abisinin korktuğunu biliyordu bu yüzden şefkatle"Olacağım."dedi.Hepsi Quinjet'ten indiğinde"Kulağınızdaki iletişim cihazlarını kaybetmeyin."diyen Clint Sam ile arkaya doğru ilerlemişti.Thor,Steve,Tony bir grupken Delicia ile Natasha birlikteydi.Bruce ise Quinjet'te.
Natasha ile Delicia işçilerin bulunduğu bölüme ilerledi.Natasha"Burada ayrılıyoruz.Karşısı senin.İyi şanslar tatlım."diyerek kızın yanından ayrılmıştı.Delicia etrafı kontrol ederek karşı odaya ilerledi.İçeri girdiğinde içerinin boş olduğunu gördü ama kenardaki dolabın arkasındaki boşluğa saklandı.Delicia arkadan Ultron'un sesinin gelmesiyle hafifçe dibe yaklaştı."Anlamıyorum işte.Beni Stark ile aynı kefeye koymayın."diyen Ultron karşısındaki adama sert bir tekme attı."Deli oluyorum bu duruma.Stark o iğrenç bir mahlukat."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPOSSİBLE/STEVE ROGERS
FanfictionAnthony Edward Stark'ın kız kardeşi-Delicia Lily Stark/Steve Rogers*Bazı kısımlar MCU ile paralel değildir.*Kurgu Age Of Ultron'dan itibaren başlamaktadır.*Kitap tamamlanmıştır.*