-10-

1.1K 74 40
                                    

-2 HAFTA SONRA-

Delicia elini şakaklarına koydu ve ovdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Delicia elini şakaklarına koydu ve ovdu.Saat sabah 6'dan beri bürodaydı ve akşam olmuştu.Yavaşça kilitli çekmeceyi açtı ve mühürlenmiş dosyaları aldı.Dosyalar KIEV,SHIELD,CIA,FBI ve*BND'den gelmişti.

Steve'e verdiği söz için günlerdir uluslarası teşkilatlarla konuşuyordu ve bilgi topluyordu.Dosyaları hiç açmamıştı çünkü birlikte bakmaya karar vermişlerdi.Kapının tıklatılmasıyla bütün dosyaları çantasına tıkıştırdı.İçeri giren kızıl kadın ile kaşlarını çattı.

"Çıktığını zannediyordum."

"Ah,hayır.Ben aslında misafirinizin geldiğini söylemek için gelmiştim."

"Kim geldi?"

"Adını söylemedi.Sadece sizinle konuşmak istediğini söyledi.Güvenlik ile gönderebilirim isterseniz."

"Hayır,gerek yok.Gelebilir.Haber verdiğin için teşekkür ederim Mary."

"Rica ederim Bayan Stark."

Delicia yavaşça ayağa kalktı ve geniş camdan dışarı baktı.Gördüğü arabaların bir çoğu bürodaki avukatlara aitti zaten.Sakin kafayla arabaları incelerken kapının çalmasıyla masasına ilerledi.İçeri giren kumral adam ile yüzüne bir gülümseme ekledi.

"Merhaba Bayan Stark.Ben Brian,Brian Walker."

"Tanıştığıma memnun oldum Bay Walker."adam ile el sıkıştıklarında Delicia koltuğu gösterdi.

"Oturmaz mısınız?"

"Ah,teşekkür ederim."

"Açıkçası adınızı duymadım ve neden burada olduğunuzu bilmiyorum."

"Doğru,öncelikle kendimi tanıtayım.Ailem SHIELD ajanı ve HYDRA'da gizli görev yapıyor,aslında yapıyordu.Kaçırıldığınız zaman ekibe sesli mesaj gönderen kişi benim.Neden burada olduğuma gelirsek Bucky hakkında bildiklerimi anlatmak için geldim."

Delicia yutkundu ve sırtını dikleştirdi.

"Öncelikle her ikisi için de teşekkür ederim.İkinci olarak da tahminimce uzun bir konuşma olacak içecek bir şey ister misin?"

"Kahve fena olmaz."

"Hemen"diyen kız telefonunu eline aldı ve Mary'yi aradı.

---*---

"Bakın Bayan Stark,Bucky'nin beynini defalarca yıkadılar.Fiziksel olduğu kadar psikolojik de zarar verdiler.Ayrıca başta da dediğim gibi kırmızı bir defter var.Onu bulmalısınız,o defterdeki kelimeler Bucky'i Kış Askeri'ne çeviriyor.

"Anladım,emin olun bunu ekip ile paylaşacağım."

"Hayır hayır.Bucky'i tehlikeye atamayız,bu işi birlikte çözmeliyiz."

IMPOSSİBLE/STEVE ROGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin