1 EYLÜL 2019
(NOT:OLAYLARI FİLMLERİN ÇIKIŞ TARİHİNE GÖRE ELE ALDIĞIM İÇİN BU SIRADA DELİCİA HAMİLELİĞİNİN 7,5. AYINDA OLUYOR)
Delicia kollarını güç almak istercesine karnına sardı ve koltuktan zorlukla kalktı.İkiz bebeklere hamile olmak kolay değil!Dış kapının açılması ile gülümsedi,Steve gelmişti.Delicia kapıya ilerledi ama kapı sonuna kadar açıktı.Genç kadın kapıyı kapattı ve içeriye bakındı.Bahçede patlayan bomba ile küçük bir çığlık attı.Hızlı adımlarla merdivene ilerlerken kollarının tutulmasıyla sendeledi.
"Bırakın beni!"diye bağırdı genç kadın sinirle."Ne o Rogers,güçlerin etkisiz hale gelince karşı koyamıyorsun?"diyen esmer adam ile Delicia dişlerini sıktı.
"Bebeklerimi tehlikeye atmayacak olsam hepinizin canını okumuştum."diyen Delicia çırpınmaya devam etti.Delicia'yı zorla arabaya bindiren esmer adam patronuna döndü."Hamile olmasına rağmen fazla güçlü."
"Bizim tarafımızdan yapıldı Jack.Hydra'nın ürünü,tabi ki öyle olacak."
"Ona ne yapacağız peki?
"Bebekleri alacağız,onlar da Delicia gibi güçlü olacak.Onları kullanacağız,ikizler gibi."
"Maximoff ikizlerin yerine Rogers ikizler ha!Mantıklı!"
Delicia onu tutan adamlardan birinin çenesine sertçe dirsek attığında karşısındaki adam Delicia'nın kollarını sertçe tuttu ve gözleriyle cebindeki bıçağı işaret etti."Bir daha hareket edersen ikizileri öldürürüm,anladın mı beni?!"
Delicia yutkundu,bebeklerini kaybetmek belki de şu evrendeki en büyük korkusuydu.Onlara bir şey olması demek Delicia'nın canına kıyması demekti.Dayanırsa bile ancak birkaç gün dayanabilirdi,onlarsız.Sonra eşine veda edip ayrılırdı evrenden.Genç kadın sessizce oturdu ve olacakları beklemeye başladı.
---*---
"Bebeğim!Ben geldim güzelim!"
Steve ayağı ile kapıyı kapattı ve elindeki poşetleri mutfak masasının üstüne bıraktı.Hızlı adımlarla mutfaktan çıktı ve salona ilerledi ama Delicia'yı göremedi,eşine tekrar seslendi.
"Delicia,meleğim!Delicia,neredesin?!"
Evin bütün bölümlerine bakan sarışın adam eşine dair en ufak bir iz bulamamıştı.Merdivenden inerken yere düşmüş olan bilekliğe baktı,bu bileklik Delicia'nındı.Tony'nin doğum günü hediyesiydi,genç kadına.Steve bilekliği aldı ve inceledi,üzerindeki küçük bir yıldız vardı.Steve bilekliği masaya bıraktı ve cebinden telefonunu çıkardı.Natasha'nın telefonunu tuşladı ve kızıl kadının açmasını bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPOSSİBLE/STEVE ROGERS
FanfictionAnthony Edward Stark'ın kız kardeşi-Delicia Lily Stark/Steve Rogers*Bazı kısımlar MCU ile paralel değildir.*Kurgu Age Of Ultron'dan itibaren başlamaktadır.*Kitap tamamlanmıştır.*