-21-

855 54 101
                                    

Steve bulunduğu yere baktı,ışıkların arasındaki eşi ile yüzüne küçük bir gülümseme yayıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Steve bulunduğu yere baktı,ışıkların arasındaki eşi ile yüzüne küçük bir gülümseme yayıldı.Delicia göğsünde yatan James ile çimlere uzanmış ve bebeğinin başını okşuyordu.Steve gözlerinin dolduğunu hissetti.Eşini özlemişti,oğlunu özlemişti.Saatler önce ellerinden kayan sevgilisiyle tekrar buluşmuştu.Yıllar önce gözlerinin önünde öldürülen bebeğiyle tekrar buluşmuştu.Sarışın adam küçük adımlarla eşinin yanına ilerledi.Bu sırada Delicia sırtını çimlerden kaldırdı ve bebeğini sıkıca sararak ayağa kalktı.Steve eşinin profiline baktı.Omzundan dökülen kahverengi ipeksi saçlarının kokusunu özlemişti.Delicia arkasını döndüğünde karşısındaki sarışın adam ile kaskatı kesildi.Burada olmamalıydı!Steve Delicia'ya yaklaştıkça Delicia bir adım adım geri gitti.Steve buraya gelmemeliydi,burada olmamalıydı!

"Burada olmamalıydın!"diye bağırdı genç kadın.Kucağındaki küçük bebeği sıkıca sardı ve eşinin mavi gözlerine baktı.Gözlerini en son hamile olduğunu öğrendiğinde bu kadar parlak görmüştü.Mavi gözleri ayna gibi Steve'in duygularını açığa vuruyordu.Delicia bu kadar aydınlığın içinde karanlığa nasıl düştüğünü düşünürken Steve eşine yaklaştı ve kızın güzel yüzünü elleriyle kavradı.

"Onu bırakmamalıydın!Yalnız başına yapamaz,daha çok küçük!"dedi Delicia çaresizce eşinin gözlerine baktı.Kendinin aksine Steve'in gözlerinde mutluluk ve özlem vardı,bunu hissedebiliyordu.Steve eşinin alnına küçük bir öpücük bıraktı ve kızın gözlerine gömdü duygularını.

"Sarah,o güvende.Başardık,başardın!Herkes geri geldi!İnan bana Sarah ekiple birlikte güvende olacak.Bucky,Wanda,Natasha,Tony hepsi onun yanında olacak."

"Bitti değil mi?Başardık,herkes güvende değil mi?"

"Bitti,herkes güvende!Artık dinlenebiliriz,dinlenebilirsin."

Steve James'i yavaşça kucağına aldı ama kaşlarını çattı.James sarı saçları ve mavi gözleriyle aynı Steve'e benziyordu.

"Anlaşmıştık,hani anneye benzeyecektik?Bana ihanet ettin ufaklık!"

"Ne?!Sen-"

Steve kıkırdadığında Delicia gülümsedi.Aklına Steve'in konuşmaları geldi,geceleri uyuyamadığında James ve Sarah ile konuşuyordu sarışın adam.Delicia uyurken karnında hissettiği dokunuşları ve mırıltıları çok iyi hatırlıyordu.Bunlar Steve'e aitti,bunu biliyordu ama bebekler ile konuştuğunu tahmin etmemişti.Steve'in oğlu ile olan benzerliği Delicia'nın yüzüne küçük bir gülümseme yayılmasına neden olmuştu.

"Seni seviyorum bebeğim!"

Delicia gözlerini James'ten ayırıp eşine odakladı.Steve'in gözlerindeki huzura baktı ve gülümsedi."Seni seviyorum babacık!"

Steve eşinin dediği ile genişçe gülümsedi ve diğer kolunu sıkıca eşinin beline sardı.Steven Grant Rogers ve Delicia Lily Stark Rogers'ın hikayesi sona ermişti ama bu tarih yazdıkları gerçeğini değiştirmiyordu.Evreni birlikte kurtarmışlardı,evren onlara minnettardı!

IMPOSSİBLE/STEVE ROGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin