-4-

2.1K 127 86
                                    

"Her şeyini.Nefesini,ruhunu,minik kızını kaybetmişti.Her göz göze geldiklerinde nefesini kesen kadın sonsuzluğa ulaşmıştı."

Steve bedenini koltuğa bıraktı ve yüzünü sıvazladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Steve bedenini koltuğa bıraktı ve yüzünü sıvazladı.Kaybetmişti.Her şeyini.Nefesini,ruhunu,minik kızını kaybetmişti.Her göz göze geldiklerinde nefesini kesen kadın sonsuzluğa ulaşmıştı.İmkansız gibi geliyordu.Delicia'nın ölmesi,onu kaybetmek,bir daha göremeyecek olmak imkansız geliyordu.Steve başını kaldırıp göz yaşlarını sildi ve kanlar içinde yatan kadına baktı.Hareketsizdi.Her zaman ne olursa olsun güçlü duran,gülümseyen kadın sessizdi.Kollarını boynuna sıkıca doladığında kokusunu içine çektiği kadın hareketsizdi.Sessizdi.Steve'in gülümsemesine neden olan küçük kız sadece yatıyordu.Steve inanmamak için çırpınıyordu.İçinde yanan alev kızın son nefesiyle sönmüştü.Kimseyi bu kadar istememişti .Kimse nefesini kesmemişti.Kimse ona gerçekten aşkı tattırmamıştı.Ama küçük kız bunu sadece 2 yılda başarmıştı.Steve Rogers'ı savunmasız bırakmayı başarmıştı.

Yerde oturan ve ağlayan Tony sadece kardeşini izliyordu.Ailesini kaybetmişti.Hiç çekmediği kadar acı çekiyordu.Ölmek istiyordu.Kardeşinin yanına ulaşmak istiyordu.Sonsuzluğa.Daha küçücüktü genç kadın Tony'e göre.Karanlıktan korkup yanında uyumak için bahaneler üreten minik kızdı.Gizlice Tony'nin çikolatasını yiyen ama kendini sadece kocaman bir sarılmayla affettiren küçük kızdı Tony'nin karşısında yatan kadın hala.Tony'nin aklına gelenler göz yaşlarına eşlik ediyordu. 

Delicia bacaklarını karnına çekmiş küçük kollarını bacaklarına sarmış ağlıyordu.Karanlık en büyük korkusuydu.Çakan şimşekler de cabasıydı.Küçük kız ayakları yere değmediği için korkuyla yatağından atladı.Koşarak dolabını açtı ve beyaz ayıcığına ulaşmaya çalıştı.Üst rafta olan ayıcığına ulaşamadığı için yavaşça rafa tırmanmaya çalıştı.Alt rafta dizili duran kıyafetlerini rafın en dibine itti ve bir ayağını alt rafa yerleştirdi.Sonra ise minik ellerini üst rafa koydu ve hafifçe kendini yukarı çekti.5 yaşında olmasına rağmen fazlasıyla atletikti.Tabi bunda jimnastik kursuna gitmesinin de etkisi vardı.Diğer ayağını da alt rafa koydu ve üst rafa elini atıp ayıcığını almaya çalıştı.Zorlukla da ayıcığını aldı ama dengesini kaybetti.Yere düştüğünde dizini dolabın ucuna çarpmasıyla dizi kanamaya başlamıştı.Yüzünü buruşturdu ve dizine baktı.Altındaki Mickey Mouse desenli pijamasını sıyırdı ve kanayan dizine baktı.Canı yanmadığı için yarasını umursamadı.Ayıcığını yerden aldı ve yavaşça yatağına ilerledi.Aniden şimşek çakmasıyla küçük bir çığlık attı.Howard ve Maria Howard'ın işleri için şehir dışındalardı ve Delicia'yı abisine emanet etmişlerdi.Delicia ile Tony arasında 18 yaş vardı.Evin içinde küçük bir çocuk olması ilk başlarda Tony'nin hoşuna gitmese de sonralarda küçük ve sevimli olan bu kıza alışmış hatta aşık olmuştu.Tony duyduğu minik çığlıkla yatağından kalktı ve koşarak kardeşinin odasına ulaştı.Yorganın altında ağlayan küçük kıza baktı ve burukça gülümsedi.Şimşekten korkmuş olabileceğini düşündü.Delicia'yı korkutmamaya özen göstererek yatağına ilerledi.Yavaşça yorganı çekmeye çalıştı ama küçük kız ağlayarak yorganı kendine doğru çekiyordu.

IMPOSSİBLE/STEVE ROGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin