-9-

1.3K 90 47
                                    

"Buluşmayı planladıkları yerin yanında küçük bir kafe var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Buluşmayı planladıkları yerin yanında küçük bir kafe var.Ben Sitwell'in telefonunu hackleyerek Alexander Pierce arıyormuş gibi göstereceğim.Fakat telefonu sen açacaksın ve gökdelenin üstüne gelmesini söyleceksin.Anladın mı Francis?"

"Evet Bayan Stark."

"Lütfen Delicia de."

Francis başını salladığında elindeki poşeti Francis'e uzatan Steve arabaya ilerledi.Francis poşetteki şapkaya ve gözlüğe bakarak arabaya ilerledi.Geldiklerinde Francis arabadan indi.Delicia ile Steve ise gökdelene çıkmaya başladı.

"Umarım başarabilir."

"Eminim yapacaktır Steve.Bu kadar ön yargılı olma."Steve omuz silkerek ilerlediğinde Delicia da onun yanından ilerlemeye devam etti.Gökdelenin en üst katına geldiklerinde ikisi de sessizce Sitwell ve Francis'i dinlemeye başladı.Delicia yavaşça başını Steve'e çevirdi ve  uzamış olan sakallarına baktı.Karşısındaki adam hiç olmadığı kadar yakışıklı görünmüştü genç kadına.Parmaklarını karşısındaki adamın sakallarında dolaştırmak istiyordu.Kulaklıktan gelen ses ile aklını boşalttı ve pür dikkat konuşmayı dinlemeye başladı.

"Buyrun efendim?"

"Ajan Sitwell,yemeğiniz nasıldı?Oradaki balık köftesinin çok güzel olduğunu duydum."

"Kimsiniz?"

"Saat 10 yönündeki güneş gözlüklü,yakışıklı adamım."

Sitwell etrafa bakmaya başladığında Francis"Diğer 10 yönü"diye mırıldandı.

"İşte böyle."diyen Francis elindeki meyve suyunu havaya kaldırdı.

"Ne istiyorsun?"

"Sağdaki köşeye yöneleceksin.İki blok ötede gri bir araba var.Seninle biraz gezeceğiz."

"Peki,neden böyle bir şey yapacakmışım?"

"Çünkü kravatın fazlasıyla pahalı görünüyor.Fiyakanı bozmak istemem."

---*---

Steve hızla Sitwell'i dışarı itti."Zola'nın algoritmasını anlat."Yuvarlanarak yere düşen Sitwell ayağa kalktı ve gözlüğünü taktı.

"Hiç duymadım."

"Lemurian Yıldız'ında ne işin vardı?"

"Kusuyordum,deniz beni tutar."diyen Sitwell ayağının takılmasıyla geriye sendeledi.Steve Sitwell'i sertçe yakasından tuttu ve yüzüyle aynı hizaya getirdi.

"Ben çatıdan atmakla tehdit edeceğin bölüme mi geldik?Bu hiç senin tarzın değil Rogers."

Steve Sitwell'i bıraktı."Haklısın,benim değil.Onun tarzı"dediğinde Delicia sertçe önündeki adama tekme attı.

IMPOSSİBLE/STEVE ROGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin