NOT:BLACK PANTHER FİLMİNDE OLMAYAN SAHNELER VAR VE DİĞER BÖLÜMLERDE DE OLACAK!BUNU ÖNEMSEMEYİNİZ ÇÜNKÜ BİLİYORSUNUZ Kİ BU BİR HAYRAN KURGU :)
-1,5 YIL SONRA-
"Nakia'yı görünce lütfen donup kalma T'Challa!"
"Ne?!Tabi ki donup kalmam."
"Umarım,geçen seferki gibi olmaz."
Okoye ve Delicia küçük bir kahkaha attığında T'Challa başını öne eğdi ve gülümsedi.Okoye ve T'Challa ile Nakia'yı bulmaya,daha doğrusu kurtarmaya gidiyorlardı.
"Siz burada kalıyorsunuz."
"Tabi ki Kralım"
"Delicia,şu kelimeyi lütfen kullanma!"
"Duygusuzsun,duygusuz.Wakanda'ya döndüğümüzde Kral oluyorsun ve hiçbir tepki göstermiyorsun.Sanki her gün Kral oluyor!"
Okoye güldü ve elindeki mızrağı yerine yerleştirdi.Bu sırada da Delicia T'Challa'nın aşağı inmesi için sistemi ayarlıyordu.
"3..2..1"
"Kesinlikle,donup kalacak."
"Şüphen mi var?"diyen Delicia Okoye'nin de kapsüle girmesini izledi ve düğmeye basarak aşağı inmesini sağladı.Kendi ise güçlerini kullanarak aşağı indi.İndiğinde Okoye'nin yanına ilerledi ve T'Challa'yı takip etmeye başladı.T'Challa askerleri etkisiz hale getirdiğinde Nakia'da ona yardım etmişti.Nakia'nın T'Challa'nın karşısına çıkmasıyla T'Challa domuş ve konuşamamıştı.
"Ben...yani sen"diyerek yutkunduğunda onlara bağıran asker ile dikkatini askere çevirdi.
"Git,yoksa kadın ölür."
Delicia elindeki silah ile adama ateş ettiğinde adam yere düşmüş,Delicia ise T'Challa ve Nakia'nın yanına ilerlemişti.
"Dondun,ben demiştim."
"Siz ne yapıyorsunuz?Görevimi bozdunuz."
"Ben en iyisi sizi yalnız bırakayım."diyen Delicia yerli halk ile konuşan Okoye'nin yanına ilerlemişti.
"Bu gördüklerinizi kimseye anlatmayın."diyen Okoye'yi başıyla onaylamıştı genç kadın.
"Tabi ki"
"Teşekkür ederiz.Dondu değil mi?"
"Hem de nasıl!"
Gülüşürken yanlarına gelen Nakia ve T'Challa ile geldikleri araca geri bindiler.Delicia yavaşça cam kenarına oturdu ve bacaklarını kendine çekti.Kolları ile sıkıca bacaklarını sardı ve dışarıyı izledi.1,5 yıldır ne Tony ne de Steve ile konuşmuştu.Hatta ekipten kimseyle konuşmamıştı,sadece geçenlerde Pietro ile görüntülü konuşmuşlardı ama çok uzun sürmemişti.Yavaşça başını kaldırdı ve Wakanda'ya baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPOSSİBLE/STEVE ROGERS
FanfictionAnthony Edward Stark'ın kız kardeşi-Delicia Lily Stark/Steve Rogers*Bazı kısımlar MCU ile paralel değildir.*Kurgu Age Of Ultron'dan itibaren başlamaktadır.*Kitap tamamlanmıştır.*