2012-TANIŞMA
Delicia elindeki dosya ile Yüzbaşı'nın bulunduğu spor salonuna ilerledi.Nick Delicia'dan Steve'i ikna etmesini istemişti,genç kadın ise her ne kadar istemese de kabul etmişti.İnsanlarla iletişimi iyiydi,evet ama 70 yıl buz altında kalmış bir asker ile konuşma konusunda ilk tecrübesiydi.İçinden eğlenceli olabilir diye geçirdi ve içeri girmeden önce aynaya baktı.Okuldan çıkmış ve hızla buraya gelmişti,üzeri düzgün olsa bile kontrol etmek istemişti.Üzerindeki siyah eteği kontrol etti ve içeri girdi.Kum torbasının patlamasıyla bir adım geri çıktı ama kendini toparlayarak tekrar sarışın adama doğru ilerlemeye başladı.
70 yıl buz altında kalmış birine göre atletik bir vücudu vardı,ayrıca fazlasıyla yakışıklıydı.Delicia dalgalı saçlarını nazikçe geriye attı ve salonda ilerlemeye devam etti.
"Merhaba,şey umarım rahatsız etmiyorumdur.Biraz konuşabilir miyiz?"
Steve başını öne arkaya salladı ve genç kadına baktı.Ajan olmak için küçük olduğunu düşündü,en azından kendi zamanı için.Genç kadının elindeki dosyaları nazikçe köşedeki masaya bırakmasını ve içindeki kağıtları incelemesini sessizce izledi.Dalgalı saçları omzundan dökülüyordu.Saçları bazen kızın önünde geliyordu ki genç kadın onları nazikçe geri itiyordu.Bu sarışın askerin hoşuna gitmiş,yüzüne küçük bir gülümseme yerleştirmişti.Yavaşça kızın yanına ilerledi ve incelediği belgelere baktı.
Delicia Tesseract'ın bulunduğu kağıdı aldı ve arkasını döndü.Karşısında duran sarışın adam ile geriledi ama masaya çarptı.Genç kadın yutkundu,belki de ilk defa bu kadar yakışıklı biriyle tanışıyordu.Yüz hatlarının yanı sıra dağılmış sarı saç tutamlar alnına geliyordu.Delicia gülümsedi ve kağıdı önündeki sarışın adama uzattı.Steve nazikçe kızın elinden kağıdı aldı ve incelemeye başladı.Bu kadar yakın durmak Delicia kadar Steve'in de dikkatini bozuyordu,bu yüzden banklara ilerledi ve önündekine oturdu.Delicia ise masadaki kağıtları topalayarak dosyaya koydu ve Steve'in yanına ilerlemeye başladı.
"Fury,ne yapmamı istiyor?"
"Tesseract'ı bulmanı,daha doğrusu bulmanızı."
"Kiminle?"diyen Steve Delicia'nın uzattığı dosyayı aldı.
"Tony Stark,Natasha Romanoff,Clint Barton ama kendisi Loki'nin etkisi altında,Thor tabi eğer Dünya'ya gelirse,Bruce Banner ve siz Yüzbaşı."
"Yani 4 kişi bu taşı mı bulmamızı istiyor?Bu çok saçma!"
"İlk başta bana da öyle gelmişti ama sorun taş değil,sorun Loki."
Steve kıza anlamadığını belirten bir bakış attığında Delicia Loki hakkındaki kağıdı Steve'e uzattı.
"Asgard adındaki bir yerden geliyor,Fesatlık Tanrısıymış.Abisi Thor söyledi,o da şimşek ve gök gürültüsü Tanrısıymış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPOSSİBLE/STEVE ROGERS
FanfictionAnthony Edward Stark'ın kız kardeşi-Delicia Lily Stark/Steve Rogers*Bazı kısımlar MCU ile paralel değildir.*Kurgu Age Of Ultron'dan itibaren başlamaktadır.*Kitap tamamlanmıştır.*