Yeni bir gün başlamıştı. Kendime çeki düzen vermiştim. Eskisi gibi görünüyordum arkadaşlarımın tabiriyle "ay kızı" idim.
Bugün izin günümdü. Birkaç kız arkadaşımla eğlenmeye çıkacaktık. Uzun zamandır kendimle ilgilenmiyordum. Bunun bana iyi geleceğini düşünüyordum. Umarım öyle olurdu.
Şimdi ise Deniz ile abla-kız güzel bir kahvaltı yapıyorduk. Ama hiç konuşmuyordu. Çünkü kendini telefondan alamıyordu. Merak edip sordum.
"Hayırdır deniz, noluyor böyle?" Sesi çıkmadı. Duymamış mıydı beni o? En sonunda elinden telefonu çekip aldım masaya koydum.
"Ya abla napıyorsun?" Diye çıkıştı bana.
"Biraz önce soru sordum farkında değilsin. Ne yapıyorsun telefonda o kadar? Bilmediğim bir şey mi var deniz?"
"Hayır abla tabiki yok. Telefonumu verir misin artık?"
Yüzüne baktım birkaç saniye. Sonra telefonu verdim eline.
"Öyle olsun bakalım deniz hanım." Telefonu aldı ve yemeğine devam etti.
Deniz'de bu aralar bir haller vardı. Benden bir şeyler saklıyor gibiydi. Ben gece mesaiden gelince çoktan uyuyor olurdu. Şimdi ise uyumuyordu. Konuştuğu biri mi vardı? Şimdilik sesimi çıkarmıyordum ama bu devam ederse soracaktım neler çevirdiğini.
•••
Gece saat 11'e gelirken ben ne giyeceğime karar vermeye çalışıyordum. Genellikle siyah düz elbiseler tercih ederdim. Fazla abartılı olmayan. Ama şu an karar verememiştim. Deniz benden biraz daha uçuk giyinirdi. Ona danışsam fena olmazdı bence.
Deniz'e seslendim, "ablacım, bir bakar mısın?" Birkaç saniye içinde odama geldi renkli pijamalarıyla.
"Noldu abla?" Geldi ve yatağıma oturdu ben ise dolabımı karıştırıyordum.
"Ooo nereye böyle bakalım?" Göz devirdim.
"Arkadaşlarımla kafa dağıtacağız biraz. Ama ne giyeceğime karar veremedim. Sende şöyle biraz uçuk giyiniyorsun. Bana göre sende bir şeyler var mı diye sormak istedim."
"Hmm o zaman gel benim odama geçelim." Odamdan çıktık ve hemen karşıdaki, denizin odasına, geçtik. Dolabından birkaç parça kıyafet çıkardı.
"Seç, beğen, al." Üstüme tuttum sırayla. Tartıştık yaklaşık yarım saat kadar. En sonunda siyah dantelli bir büstiyer ve siyah deri bir taytta karar kıldık. Giydiğimde güzel durmuştu. Kardeşim diye demiyorum güzel zevki vardı.
Ayakkabı olarak da siyah ince topuklu bir ayakkabı verdi. Alışkın değildim bu kadar yüksek topuk giymeye.
"Ay deniz bu ne? Ayakta zor duruyorum sen nasıl giyiyorsun bunu?"
"Kız olmak kolay değil abla. Mecbur katlanıyoruz." Yüzümü buruşturdum.
"Erkeklere güzel görünmek için bu acıya dayanmam ben." Kaşlarını çattı.
"Erkeklere güzel görünmek? Tek amaç bu değil. Kendimizi iyi hissetmek için de giyiyoruz ablacım."
Bu sırada saçlarımı at kuyruğu topluyordu. Sonrasında beni oturttu sandalyesine ve makyaj yapmaya başladı. "Çok da abartma deniz."
"Ya dur abla işte. Kırk yılda bir güzel bir makyaj yapıyorum sana zaten."
Sesimi çıkarmadım ve makyajı da bitirdi sonunda. Koyu bir makyaj yapmıştı bu gözlerimi öne çıkarmıştı. Güzel bir küpede takmıştım. 1 saat sonunda hazırdım.
"Geç kalıcam çıkmam lazım benim artık."
Küçük bir çanta aldım; içine telefonumu ve cüzdanımı koyup odadan çıktım. Kapının önüne geldiğimde deniz de arkamdan gelmişti.
"Ablacım dikkat ediyorsun tamam mı? Kapıyı kilitle, camları da kapat. Ocağı-" cümlelerimi sıralarken sözümü kesti.
"Ay abla 5 yaşında mıyım ben? Hadi hadi geç kalıyorsun sen."
Kapıyı açtım ve çıktım. "Dikkat et bak."
"Tamam ablacım hadi görüşürüz iyi eğlenceler."
Kapıyı kapattı. Allahım bu kız beni deli edecekti. Telefondan taksi çağırdım ve buluşacağımız gece kulübünü tarif ettim.
•••
Sonunda gece kulübün önüne geldiğimde taksiden indim. Kızlar beni bekliyordu sohbet ederken. Yanlarına gittim hemen.
Hazal, "sonunda geldin. Ağaç olduk burda yaprak."
"Geldim işte hadi girelim." İçeri girdik 3 kız beraber. Yine müzik ve alkol vurmuştu birden. Çalıştığım yer de böyleydi o yüzden alışkındım.
Bir yer bulduk ve oturduk. Bura daha kalabalıktı. Ama sorun değildi. Gamze, içeceklerimi almaya gittiğinde biz de Hazal ile sohbet etmeye başladık. Komik kızdı. Tam da gülerken gözüm öbür masadaki tanıdık surata kaydı. Yine mi gerçekten?
Eveett, ben geldim!😇 Malum LGS var çok saldım burayı özür dilerim. Ayrıca yaşadığım birkaç şeyden dolayı da yazamadım normalde daha erkenden bölüm yazacaktım üzgünüm kuşlar.
Keyifler nasıl bakalım?😸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Dolu Geceler
Teen FictionO büsbütün güzeldi. Hiç yaşamamış şeyler gibi güzeldi. Hayatın eşiğinde, düşüncenin eşiğinde son bir defa gördüğümüz şeyler gibi güzeldi...