No sabia que estava passant. Vaig veure un grup de gent i m'hi vaig acostar, tot seguit vaig veure com un noi es posava a volar i baixava amb un altre noi els braços. Algú més pot volar? Potser no estic sola, potser no soc l'única. Vaig veure com la gent continuava mirant al cel, llavors vaig mirar i vaig veure un punt al cel. Li vaig preguntar a una noia que havia passat i hem explicar que una noia s'havia posat a flotar i no parava de pujar. És possible? Aquella noia li estava passant el mateix que em va passar a mi? Vaig mirar el noi que havia volat, estava envoltat de gent, no es podia moure. No ho sé... Potser havia de fer alguna cosa... No sé si vaig fer bé... Però així ho vaig fer, em vaig apropar i vaig recordar cada vegada que ho havia provat a casa. Sabia que sempre que flotava era perquè estava nerviosa. Vaig començar a pensar en tot el que m'havien fet els meus pares, m'havien abandonat. Ja no els importava. No m'estimaven. De cop vaig alçar el vol com si fos un coet mentre em queien les llàgrimes per les galtes.
Estava allà volant i plorant quan de cop vaig veure la noia que també volava davant meu. Era la noia de l'hospital. Les dues ens vam aturar en sec. Les dues estàvem plorant, era com si m'estigués mirant al mirall. No m'ho podia creure. Aquella noia que no m'havia pogut treure del cap des de fa tant de temps, era la mateixa que fa uns moments havia alçat el vol. Això vol dir que no estic sola? Ella també és com jo?
- També pots volar?- Va dir l'altra noia. No m'ho esperava gens. Em vaig quedar callada, o sigui no era evident?- M'has vingut a salvar!? Saps com baixar d'aquí! Saps que està passant!
Quan m'ho va preguntar em vaig començar a posar nerviosa. No sabia que estava fent.
- No, o sigui si- Ara sí que no sabia què dir. No volia que es posés nerviosa, així que vaig agafar aire.- Sí, t'he vingut a salvar.
- Gràcies! Gràcies! Et dec la vida!- va dir mirant-me mentre se li omplia la cara d'esperança.
Ara només hi havia un problema, jo no sabia baixar, sabia pujar però no baixar. Les vegades que ho provava sempre m'acabava desmallant i quan em despertava ja era a baix.
YOU ARE READING
No miris a baix
FantasyL'Alba i la Kya són persones totalment diferents, que a partir d'un esdeveniment la seva vida canviarà. Quan el capítol té el número 1 vol dir que narra l'Alba, el 2 la Kya i el 3 l'Sky.