התעוררתי בבהלה..כנפיי היו פרוסות לרוחב במיטתי.. בחנתי אותם והייתי בהלם סימן שחור ומוזר עופיה על הכנף הלבן שלי , וסימן לבן עופיה על הכנף השחורה שלי..מה לעזאזל?
הסימן היה ממוקם על עצם הכנף שלי ליד הכטף שלי..
לקחתי איפרון וציירתי את הסימן על הדף
הסימן היה מאוד מוזר כמו...כמו.. כמו האות "v" רק עם קו וספירלה עליה מה לעזאזל הסימן אומר?ניזכרתי שבחלום שלי השטן אחי שרף את כנפי ואמר "להחתים" נראה לי משהו כזה...
אני צריכה לדבר עם ארקל אולי הוא יודע מה פשר הסימן..
השעה עכשיו 10 בבוקר..והיום הוא יום שבת כך שיש חופשש!! אבל רוב התלמידים הולכים עם חברים לכל מיני מקומות למשל מסיבות או מסעדות דייטים..
זואי הלכה לדייט עם רוקו ולילה יצאה לעשות שופינג עם חבורת שלה.. אני הייתי אמורה ללכת לקורפילד לבקר את אימי ואבי אבל היום לא יסתדר להם בסוף כי הם צריכים להיות בגן עדן ובגהנום..
אני מקווה שארקל עדיין בבית ספר .. התלבשתי במהירות שיא, לבשתי ג'ינס סקיני כחול וחולצה בטן לבנה ופשוטה שמתי סניקרס לבנות וסוודר ורוד עתיק..
רצתי במורד המדרגות של בית הספר וחיפשתי את ארקל..במת הספר היה כמעט ריק לחלוטין וביום הזה רק ביום הזה מותר לבקר במגורי הבנים..רצתי לחדרו של ארקל שאני זוכרת מה מספרה מאז מה שקרה שזואי הרביצה לי וארקל לקח אותי לחדרו.
המספר הוא 1778 .. דפקתי על הדלת בחוזקה..נו ארקל תפתח!
הוא פתח ונראה כאילו התעורר רק עכשיו, מכנסי טרניג שחורות חבקו את רגליו וטי שרט לבנה ופשוטה נטלתה על גופו הרחב והשרירי, שערו היה פרוע .
"מה לעזאזל את רוצה אלאיה?" ארקל שאל באדישות הזזתי אותו מהדלת ונכנסתי בלי אישור..
"תראה" אמרתי לארקל ופרסתי את כנפי.. הוא פער את פיו למראה הסימנים הקטנים על עצם הכנפיים שלי.. הוא התקרב לאט ונשימתי נעתקה מפי כשהוא ליטף בעדינות את הסימנים , גבי היה מופנה עליו וכנפיי פרוסות .
"זה חותם"ארקל אמר "מה זה אומר?" שאלתי בפחד "זה מגן , אנשים חזקים עם כוחות עליוניים יכולים לחתום מגן על גופים שונים..המגן מגן מפני כל דבר שיוכל לפגוע בך.."
סיפרתי לו מה קרה בחלום והכל..
"אוקיי אנחנו יודעים שהוא אחיך, הוא שטן, מופיע בחלומות שלך, יודע שטנית, ויודע את שפתנו, הוא מנסה להגן עלייך ויש לו כוחות עליוניים, הוא בטח חזק"כוחות עליוניים אלו כוחות שיש רק למאסטרים ולבני מעמד גבוהה אלו כחות שיש גם למורים בבית ספרנו קשה נורא לשלוט בכוחות האלה ונורא קשה להסיגם..
"ארקל אתה חושב שהוא מגן עליי?" שאלתי בבלבול "כן" אמר ..
........................................................................
מקווה שאהבתם💕
אואו סליחה שהפרק קצר, אבל דאמ..לאח ההזוי של אלאיה יש כוחות עליוניים והוא פאקינג מגן עליה! אווט דה פאק?
תגיבו ותצביעו!
אוהבת אתכם😘😘😘(נ.ב למעלה תמונה של אלאיה בחלום שנשרפו לה הכנפיים😣)
YOU ARE READING
החציים שלי ואני/גמור
Romanceאלאיה נערה בת 16 היא חצי מלאכית וחצי שטנית , היא מתחילה ללמוד בבית ספר לשטנים ומלאכים וכיוון שהיא בת כלאיים היא צריכה לשרוד את שתי הצדדים הצד המאלכי והצד השטני. ארקל הוא נער בן 17 הוא שטן חתיך ופופלארי, הוא סטציונר ורשע, הוא נתקל באלאיה ביום הראשון...