אני נכנסת לשיעור .. ומביטה בארקל.. אולי אני יספר לו? אולי אני יספר לו על החלומות ועל תחושת הסכנה..
אני צריכה לספר לו אולי זה קשור אליו..
בהפסקה אני רואה אותו יושב בספסל וקאטיה וחברה שלה ועוד מלא ילדים נעמדים סביבו והוא צוחק ומעשן...
אני ניגשת אליו והוא הרים את מבטו "אתה יכול לבוא שניה?" אמרתי בלחץ קאטיה שלחה לעברי מבט הזהרה שהיא תרצח אותי אבל לא אכפת לי זה נושא חשוב.
הוא קם עם מבט משועשע וניגש לעברי "תקשיבי הייתי שיכור ו-.." תפסתי את ידו ומשכתי אותו לאחורי מבנה בית הספר..
"אני צריכה לספר לך משהו!" אמרתי במבט רציני
"אני לא כל כך זוכר מה קרה אתמול אבל הייתי יודע עם שכבנו" הוא קרץ לעברי וגילגלתי עניים
סיפרתי לו הכל והוא היה נראה.... מבולבל וחשדן.."נראה לי שהחלומות שלך זה חיזיונות" פערתי את עניי "שמעתי על חלומות שהם חזיונות פעם ... בואי לספריה" הוא אמר וגרר אותי לשם.
הגענו לספריה הגדולה של בית הספר.. ניגשתי אל הספרנית אבל ארקל אחז בידי בחוזקה
"מה נראלך שאת עושה?" הוא שאל ברוגז
"הולכת לספרנית.."
"ממש לא אסור שידעו שאנחנו מחפשים ספרים על חזיונות אחרי זה ידעו שאת חובה חזיונות.." הוא אמר ואני הנהנתי.. לא רוצה לערב בזה אף אחד..ארקל ניגש למדף והוציא ספר עם כריכה כחולה שעליה כתוב בכתב זהב "חזיונותיו של קידרג"
הוא פתח את הספר וחיפש משהו טוח כדי שהסביר לי.."קידרג היה חובה חזיונות, הוא היה סוג של נאבי מלאכי.. היא כתב את כל חזיונותיו ביומן ליפני שרצחו אותו.."
"מי רצח אותו ולמה?" שאלתי בבלבול
"השטן בכבודו ובעצמו הוא לא חזה את מות אישתו אז הוא הרג אותו ליפני 18897 שנים" פערתי את פי "אואו"
ארקל גיכך...הוא סוף סוף מצא מה שהוא חיפש והוא הקריא בקול כי הכתב הוא כתבי סטנים עתיק שרק מי שחי בגהנום מכיר אותו..
"חלמתי חיזיון.. רוב הפעמים חלמתי חלומות רגילים ללא חזיונות.
אבל הפעם בא לי חיזיון בחלום... הוא היה מאוד ברור .. רוב חיזיונותי היו נוגעים לאנשים אחרים אבל בחיזיון הזה זה היה נוגע לי אישית.
בחיזיון שחלמתי הייתי בדשא ירוק ועצום.. וראיתי אריה נלחם במלאך ניסיתי לעזור למאלך המסכן שהיה קטן כל כך! אבל אז האריה אכל את רגלי... החיזיון החלומי הזהיר אותי לא להתערב .."ארקל אמר ופערתי את פי "החיזיון מנסה להזהיר אותי כמו תחושת הסכנה..."
ארקל החוויר ופער את עיניו.. הוא הבין משהו "מה מה קרה?" שאלתי בלחץ..
"החיזיון ותחושת הסכנה שאת חשה קלפי נגרמים מזה שגם אותי צריך להזהיר כי אני חלק מהחיזיון!" הוא אמר והייתי המומה..
"אתה זה שרודף אחרי?" שאלתי
"אני לא יודע אבל צריך להיזהר!" הוא אמר ואני הנהנתי..
"פעם הבאה שאת חולמת את זה שוב את לא רצה את נשארת שהוא יתפוס אותך לא משנה מה" הוא אמר ואני הנהנתי...אבל מה יקרה כשהוא יתפוס אותי?
............................................................................
מקווה שאהבתם💕
תגיבו ותצביעו!
סליחה שיצא קצר.. אבל היי
עכשיו יותר מובן..
אוהבת אתכם😘(נ.ב למעלה יש שיר שנזכרתי בו כשכתבתי את הפרק😉)
YOU ARE READING
החציים שלי ואני/גמור
Romanceאלאיה נערה בת 16 היא חצי מלאכית וחצי שטנית , היא מתחילה ללמוד בבית ספר לשטנים ומלאכים וכיוון שהיא בת כלאיים היא צריכה לשרוד את שתי הצדדים הצד המאלכי והצד השטני. ארקל הוא נער בן 17 הוא שטן חתיך ופופלארי, הוא סטציונר ורשע, הוא נתקל באלאיה ביום הראשון...