פרק:29-שרפה

786 53 16
                                    

בעודנו מתנשקים ושקועים באצמנו פתאום נשמע צלצול הזעקה מחריד אוזניים.. כמנו בבהלה, זה הזעקה של שרפות שיט!

הערתי במהירות שאת זואי ורוקו מהר נעלנו נעליים והתחלנו לברוח למסדרון.  תלמידים צרחו פרסו כנפיים חלק עפו חלק התעלפו חלק דאגו לאחרים ויש את קאטיה ההיסטרית "ארקלל! אנחנו עומדים למותת תציל אותי" ברגע שהיא התנפלה עליו אני פרסתי את כנפיי ועפתי מחוץ לחלון..

ראיתי אני השטנים והמלאכים ביחד עם המורים מנסים לכבות את האש ששרפה את החלק הדרומי של בית הספר. ואז קלטתי בזווית עיני את אח שלי בריידן עוזר להם ומחפש אותי בעניו תוך כדי.. צעקתי עליו "בריידן! אני כאן הכל בסדר" עניו פגשו את עניי והקלה התפשטה על פניו.

ואז שמעתי את הצרחות של שכבה ז' תסטי אליהם שברתי את החלון ונכנסתי.. זירזתי תלמידים לצאת כמה שיותר מהר.

ואז שמעתי את הדבר הכי מחריד ששמעתי כל חיי "הצילו!" הקול הצורמני והכואב היה של לילה, פרסתי את כנפיי וטסתי הכי מהר לחלק הדרומי הבוהר, טסתי היישר לתוך האש הבוהרת.

"לילה!" צרחתי את שמה העשן עיוור אותי והריאות שלי צרבו.. "לילה!" ואז שמעתי יללה "האהה!" קולה של לילה בקע מכיתה שהדלת שלה הייתה נעולה.. ניסיתי בכל כוחי לפתוח מאחורי האש השורפת התקדמה לעברי והייתי לכודה.

האש התקדמה יותר ויותר דמעות מילאו את עניי לא היה לי לאן לברוח והדלת הנעולה לא נפתחה..

ניסיתי לשבור את המנעול ואחרי 10 שניות הצלחתי בידיוק בזמן שהרגשתי צריבה חזקה בכנפיי "אהההה!!" צרחתי בכל כוחי.. הכנפיים שלי נשרפו והרגשתי את הכאב והכביה הצורבת..

נופפתי בכנפיי כדי לכבות את האש טנכנסתי לכיתה.

ראיתי את לילה שוכבת על הרצפה ליד השולחן של המורה. "לילה תשברי את החלון ותצאי" היא הסתכלה על החלון בקצה הכיתה לקחה שולחן וזרקה.. החלון התנפץ.

ואז היא באה לקחת אותי איתה אך לא היה זמן, לא יכולתי לעוף, הכומה הייתה גבוהה והאש התקרבה. "עופי מכאן לילה" פקדתי היא הסתכלה עליי בדמעות "לא בלעדייך" היא התקדמה אלי "לכי מכאן! מייד אחרי זה שתינו נמות..תקראי לעזרה את לא יכולה לסת את משקלי לבדך" היא הנהנה בהיסוס פרשה את כנפיה המלאכיות ועפה...

העשן החניק אותי.. לאט לאט שכבתי על הרצפה , לא יכולתי לזוז. האם זה הסוף שלי?

צפיתי באש המתקרבת אליי ונתתי לה לקחת אותי למקום שקט.

הצמתי את עניי והכל השחיר.

התמונה הייחידה שעלתה במוחי הייתה שלו.

ארקל שלי.

.........................................................................
מקווה שאהבתם🐨

אוואו האם היא תמות? יצילו אותה? מה הנזק של הכנפיים שלה? יותר מידי מתח.. סורי.. פרק קצרצר ומותחח!!!

מילים 390 🦋

תגיבו ותצביעו!
אוהבת אתכם❣

החציים שלי ואני/גמורWhere stories live. Discover now