Capitol 10

372 16 0
                                    

Sunt acasa si precatesc cina. Am facut cotlet de porc la cuptor cu salata de cruditati si un sufle de ciocolata cu bezele. O sa fie delicioasa, am invatat sa fac macare stand in preajma la bucatarie . Invitatii o sa vina la ora 18 dar pe Adam l-am invitat cu o jumatate de ora inainte. Nu stiu de ce dar am facut-o. E 18 si un sfert, peste cateva minute vine Adam . Ma duc in camera mea si cotrosesc in tot dulapul dupa cateva haine. Ma schimb si ma uit in oblinda. Am pe mine cei ma scurti blugi din dulap, nu i-am mai purtat niciodata, daca ma vedea tata nu ma mai lasa sa ies din casa o saptamana. Am si un tricou decoltat alb pe care mi-l leg sub sani. Imi prind parul intr-un coc dezordonat si ma mai ciufulesc putin. Cobor in bucatarie si ma murdaresc putin pe haine sa para ca si cum as fi gatit in ele. Ma murdaresc de ciocolata pe tricou si imi arunc putina faina in sani si in par.

Soneria se aude. Ma indrept catre usa sa deschid. Raman pe loc cateva secunde si ma intorc in bucatarie. Bag mana in faina si mi-o pun pe fund pentru a lasa o  pata pe blubi. Ma uit la ceas si vad ca e 6:30. Deschid si il vad pe Adam. Ramane putin socat cand ma vede. Intra in casa si se descalta.

“Buna!” Ma saruta scurt si ma ia de mana.

“Buna, scuze nu am apucat sa ma schimb, asteapta putin aici merg pana sus.” Ma intorc cu spatele si ma indepartez cativa pasi. Ma opresc, nu mai pot sa ma indepartez, Adam inca ma tine de mana cu putere. Imi indrept privirea catre el.

“Esti perfecta asa!” Se apropie de mine. Imi ia fata in mainile lui si ma saruta cu putere, cu multa pasiune. Ma ia in brate si ma duce in bucatarie. Ma pune cu fundul pe mobila  iar eu imi incolacesc picioarele in jurul lui. Ma sarut fara ezitare, fara oprire .Suge fiecare buza, ma musca usor de buza de jos si continua. Buzele lui carnoase si dulci ma mangaie pe toata gura. Ne desprtim buzele dar el nu inceteaza. Ma pupa pe barba si pe pinia gatului. Ajunge la decolteu pe care nu il rateaza. Isi trece buzele peste sani si ii pupa usor, cu delicatete. Ma mangaie pe spate , pe fata si pe picoare asa de delicat de parca i-ar fi frica sa nu ma sparga si isi incalceste mainile in parul meu. Imi pune mainile pe fund si mai ia in brate eu ramanand cu picioarele pe coapsele lui. Ma saruta iarasi scurc si ma lasa jos.

“Aveai putina faina pe fund!” zambeste si  isi trece privirea peste corpul meu . “Acum poti sa mergi sa te schimbi.”

Urc scarile si intru in camera mea. Ma simt asa bine. Imi place indecenta lui, indrazneala lui, il ador! Imi dau hainele indecente jos si ma imbrac intr-o fusta de piele neagra si un tricou alb. Imi desfac parul si il las sa cada peste umaeri.

Cobor in living. Adam era in bucatarie cu nasul in cuptor.

“Sper sa iti placa carnea la cuptor, eu o ador, e reteta bunicii!”

“Miroase foarte bine, si arata la fel, sigur e buna! Nu mai trebuie lasata.”

“Poti sa o scoto tu, uite o manusa acolo!” soneria se aude iar. Deschid usa si imi vad vechile prietene si noii prieteni. “Buna, bine ati venit intrati!”

“Buna, ce faci?” Vivianne il tine de cot pe Jack si nu ii da drumu nici cand intra pe usa, la fel e si Jessica.

“Adam nu a venit cu noi, a spus ca are putin treaba, ca vine singur!” ma anunta Scott

“E deja aic.i” pe fata lor se vede uimirea si un zambet . Jessica imi face cu ochiul.

“Asa deci!”

“Aici sunt ,aici! Nu m-ati pierdut!” Adam apare si isi saluta prieteni .

“Haideti sa ne asezam la masa, se raceste!” Seara este foarte reusita si ne distram de minune, desertul este vedeta mesei.

Infinite love the two blue eyesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum