Capitol 6

448 14 0
                                    

Sunt la restaorant, lumea deja s-a strans dar ei lipsesc.O sa vina, stiu ca o sa vina toti trei si o sa fim toate fericite. Urarile vin din toate partile si aproape ca nici nu simt timpul cum trece, sunt fericita, dar fipseste ceva, acei doi ochi.


Muzica incepe sa se auda din ce in ce mai tare iar invitatii se ridica de la mese si incep sa danseze. O vad pe Viviane in bratele lui Jack si pe Jassemin in bratele lui Scot.Ma simt singura chiar daca sunt inconjurata de familie si prieteni.


In inima mea apare o stralucire cand caldura unei maini ma atinge pe umar. Ma intorc si dau de un costum elegant, negru, camasa alba si papion in buline.Da e el , Adam care ma invita la dans. Acept far ezitare


"La multi ani!" imi spune o voce calda


"Credeam ca nu o sa mai vi, ai intarziat destul de mult." Eram destul de furioasa dar cine sunt eu sa il trag pe le la raspundere?


"Scuze, dar nu am putut ajunge mai devreme, mama a avut putine probleme si ma fost la spital cu ea." el are probleme si mie imi pasa doar de mine.


"Imi pare rau, nu....."ma intrerupe,nu mai pot spune nimic, doar sa tac. El se apropi de mine cu fiecare centimetru al lui , ajunge la limita buzelor si o depaseste. O face! Ma saruta. Un sarut insetat, inabusitor, profund.Nu se mai termina, el nu vrea sa se termine. Ma tine in stransoare bratelor lui musculoase si ma ridica din ce in ce mai sus, ma forteaza sa ma risic pe varfete si dupa in aer. Puntere lui imi ridica corpul de la sol si in inalta la nivelul lui. Continua, nu se opreste pana nu mai poate respuira, pana imi ia si mie si lui respiratia. Se indeparteaza de buzele mele incet parca fortat de cineva si slabeste stransoarea. Acum acele buze dulci, aromate si carnoase sunt la distanta de buzele mele acum  secate de vlaga.


"Nu am nevoie de scuze, aveam nevoie de asta, de tine!" Parea sa ii para rau de ceea ce facuse.


"Multumesc!" ma ridic pe varfete pentru a ajunge la urechea lui si ii soptesc asta


Ma ia de mana si incepe sa se stricoare printe persoanele prezente catre iesie, catre parcul din fata restaorantului  .


"Ma asteptam sa ma plesnesti."cum as putea sa fac asta, a fost asa de placut.


"De ce? De ce as strica un moment unic prin a te plesni. Primul moment de acest gen ''nu stie ce sa mai zica. Se apropie de mine si ma ia imbrate , ma ridica iarasi in aer si ma invarte. Dupa cateva clipe de tacere indrazneste sa vorbeasca


"Deci a fost primul tau sarut?pare destul de surprins inca.


''Da !''


''...... ! Deci .. noi acum suntem...prieteni, adica acel gen de prieteni ?e asa de amuzant


"Pai nu stiu daca si tu esti de acord, mie mi-ar placea!"


"Sa fiu de acord? Eu nu stiu cum sa te intreb si tu imi zici daca sunt de acord? Sigur ca da!! Mi-ai placut din prima clipa ! Esti superba" off e asa de entuziast , mai rau ca si mine


"Deci, suntem iub.., iubiti?" ca raspuns imi da un pupic pe gat si un da soptit. "OK, vorbim cand vor pleca parintii mei nu vreau sa ii pun in fata faptului implinit, sper ca nu au vazut nimic ca altfel acum sunt isterici, sa mergem, o sa mi se observe lipsa" Ma ia de mama si mergem in restaorant






Infinite love the two blue eyesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum