Muzica din club ne umple urechile. Picioarele noastre nu mai pot sta locului si incepem sa dansam pe ritmul muzicii.In seara asta ma distrez foarte bine in compania prietenilor mei si a iubitului meu, Adam, bineinteles
"E foarte frumos. Au muzica buna si oameni care se distreaza foarte bine." le marturisesc eu Viviannei si Jessicai
"Da. Dar nu o sa mai stam mult e deja tarziu, e ora 4." imi spune Vivianne
"4?! E deja tarziu mai bine am merge maine vreau sa ma dau cu schiurile cat e ziua de lunga, nu vreau sa pierd nici o clipa. Vreti sa mergem?" le intreb pe fete
"Hai! Si eu am obosit, sa le spunem baietilor!"
"Stati ca le zic eu." ma duc langa Adam
"Eu si cu fetele am vrea sa mergem. Mai stati?"
"Nu! Bineinteles ca fara voi nu mai stam nici noi. Sa mergem!" Adam ma ia de mana si le spune si baietilor sa mergem. Urcam in apartament.
"Haide-ti la culcare toata lumea mai avem inca 5 zile de distractie. Trebuie sa ne odihnim ca sa ne putem distra si maine." ne spune Adam in timp ce se aseza pe canapeaua din living.
"Mda.. Noapte buna !" ne ureaza Jessica in timp ce il ia pe Scott de mana si intra in camera lor
"Noapte buna!"
Inta si Vivianne si Jack in camera lor.
"Merg sa ma schimb, poti sa te culci!"
"Nu pot sa ma culc fara tine langa mine, te astept." imi spune Adam in timp ce intru in baie.
Ma intorc in living si il vad pe Adam intins pe canapeaua pe care pusese un cearceaf si o plapuma. Era deja in pijama, daca pot spune asa la o pereche de boxeri si un tricou alb.
"Hai langa mine imi e deja frig." imi spune in timp ce bate cu palma pe canapea langa corpul lui. Ma intind langa el si trag plapuma peste mine. Adam ma trage langa el si ma ia in brate. Se joaca cu parul meu in timp ce eu ii studiez fata. Imi da un pupic pe frunte. "Te iubesc! Esti superba!" Il sarut pe buze si dupa ii mangai fata cu buzele mele pana in apropiere urechii. Il sarut pe gat de pe o parte pe alta iar el se simte asa de bine. Ii musc lobul urechii si el tresare. Il muscasem destul de rau. "Au! M-a durut!"
"Asta ma si vrut!" ii spun afisandu-i un zambet
"Da?" ma intreaba amuzant ."Asa faci? Imi ia mainile si mi le pune pe langa corp iar eu nu pot sa le mai misc. Se pune peste mine si incepe sa ma muste si ma ma pupe. Ma musca de nas ne ureche de obraji si ma pupa in acelasi timp. Nu simt altceva decat placere."Iti place?" nu ii raspund nimic doar ma uit la el zambind. "Deci iti place!!" acum zambeste si ma pupa peste tot. Pe obraji, nas, ochi, urechi, gat,sani, maini si picoare. Ma gadila putin si dupa se da jos de pe mine si se intinde langa mine .
"Da imi place si te iubesc din toata inima!" il iau in brate si il strang cat pot de tare. Stau acolo pana adorm si nu stiu ce se mai intampla
CITEȘTI
Infinite love the two blue eyes
RomanceSunt o simpla fata de care un baiat superb cu doi ochi albastri se indragosteste .Este nou in liceu si ajunge destul de celebru in putin timp .Cele mai frumoase fete din liceu roiesc in jurul lui dar el nu le da atentie lor ci mie , unei fete necuno...