Mama lui Adam e draguta si imi da impresia ca m-a placut. M-a intreabat despre familie, despre mine. Ma servit cu tot felul de bunatati, Adam avea dreptate, e foarte entuziazmata ca baiatul lui are o iubita. Acum trebuie sa plec.
“Ne mai vedem! Acum merg acasa ai mei o sa se ingrijoreze, trebuia sa fiu de ceva timp acasa”
“Bine draga mea, sa mai vi pe aici te astept cu mare drag, sa imi mai povestesti despre tine. La revedere!”
“La revedere, ne mai vedem!” iesim pe usa si ne indreptam catre masina neagra in care mai fusesem in urma cu cateva ore. Mama lui Adam sta in pragul usii pane ne vede indepartandune. “E foarte draguta mama ta, oare m-a placut?”
“Mai si intrebi! Te-a placut foarte mult, cand o sa ma intorc acasa nu o sa mai scap de ea.” Rasuflu usurata, chiar am avut emoti
“ Sper ca parintii mei nu s-au trezit inca, ca latfel.... Vi la scoala? O sa intarziem putin dar o sa ma duc , nu pot lipsi”
“Daca tu mergi eu cum sa te parasesc. Te astept in masina pana te schimbi, si dupa mergem sa luam micul dejun.”masina se opreste si in fata mea se asaza casa inca lipsita de lumini.
“Bine, nu o sa dureze mult daca parintii mei nu s-au trezit” deschid portiera masinii si ma duc in casa. Nu se vede nici o miscare. O iau pe varfete si urc scarile catre dormitor. Deschid usa si ma azvarl catre sifonier. Imi iau o pereche de blugi mulati cu talia inalta si o bluza. Le iau pe mine dupa care arunc o esarfa asortata la gat. Ma intorc in hol ,iau o geaca neagra de piele si o pereche de cisme scurte in piciare. Imi pun ghiozdanul in spate si pun mana pe clanta. Deschid usa si dau sa ies.
“Loris!! Mama coboara scarile “Pleci la scoala?”
“Da mami, scuze dar trebuie sa ma grabesc o sa inceapa cursurile.” Inainte de a mai putea sa zica ceva sunt deja pe alee . “ Gata! Sa mergem.”
“Arati minunat! Si esti si rapida” si el arata la fel de bine are blubi negrii, un tricou alb imaculat, o geaca de piele si bocanci in picioare.
“Si tu esti superb.” Ii pun mana pe picior si il pup pe obraz.
Telefonul imi suna. Il scot destul de greu din blugi si vad cine ma suna Mami
“Ce sa intamplat doar ce am plecat de acasa?’’
‘’Ai plecat atat de repede incat nu am putut sa iti zic ceva.Am iesit dupa tine dar nu mai erai acolo. Noi o sa plecam cateva zile la munte cu matusa si unchiul tau, plecam peste cateva ore si nu o sa ne mai vedem si deasta te-am sunat , dupa intri la ore”
“Bine mama , distractie placuta vorbim de seara! Pa pa!”
“Pa pa scumpo, bafta la ore.” Inchid telefonul si ma uit sa vad in ce zona suntem. Adam opreste masina si ne dam jos . Intram intr-o cafenea si ne asezam la masa.
“S-a intamplat ceva?”
“ Nu, mama m-a anuntata ca pleaca cateva zile la munte!” chelnerul ne aduce cate o cafea cu lapte si un mic dejun simplu
“Deci... o sa ramai singura zilele astea? Pe fata lui apare un zambet. “O sa stam mai mult impreuna.”
“Da.” Imi iau o inghititura din cafea si dejun si imi vine o idee.
“Ce-ar fi sa vi la mine in seara asta, o sa fac o cina si ii invitam si pe ceilalti?”
“As putea sa refuz o asemene invitatie, cu ce mai mare placere.” Ne terminam comanda si mergem catre scoala unde le spunem Viviannei , Jessicai lui Jack si Scott despre cina si restul zilei nu ma mai vad cu Adam, pana la plecare.
CITEȘTI
Infinite love the two blue eyes
RomanceSunt o simpla fata de care un baiat superb cu doi ochi albastri se indragosteste .Este nou in liceu si ajunge destul de celebru in putin timp .Cele mai frumoase fete din liceu roiesc in jurul lui dar el nu le da atentie lor ci mie , unei fete necuno...