E 23 decembrie. Saptamanile au trecut foarte repede in compania lui Adam. Am iesit in fiecare zi, am mers la liceu, ne-am vazut cu prietenii si cel mai important lucru parintii nostri s-au intalnit si acum vorbesc mereu, se inteleg de minune.
Eu, Adam, Jessica, Scott, Viivianne si Jack mergem sa ne petrecem Craciunul la munte. Sunt in camera mea si imi impachetez ultimele haine. E deja tarziu, trebuia sa fiu gata. Adam intra pe usa.
"Buna! Ce faci iubire iarasi nu esti gata?" imi zice Adam si ma saruta pe frunte in timp ce eu imi inchid valizele.
"Sunt gata intr-un minutel. Ce faci?"
"Bine. Ceilalti sunt jos ne asteapta."
"Cu ce masini mergem?"
"Cu a mea si al lui Scott. Nu aveam loc in una nici noi nici bagajele."
"OK! Ajuta-ma cu bagajele, sunt gata. Sa mergem jos, nu vreau sa ma las asteptata si de data asta." Adam imi ia valiza si coboara scarile, eu dupa el. Toti sunt in sufragerie. "Hei lume! Scuze iar nu am fost gata, sa mergem."
"Helo! Hai sa ne grabim putin!" imi spune Jessica. Imi iau geaca si cismele.
"Mami plecam, vorbim la telefon."
"Bine, sa aveti grija! Pa pa!" ne urcam in masini si pornim la drum.
Mergem deja de 2 ore. Nu mai avem mult. Zapada e din ce in ce mai mare.
"Mai avem doar cateva minute." ne anunta Adam
"Distractie, venim!" se aude un tipat din spate, e Vivianne.
Mai mergem putin si masina se opreste in parcarea unui hotel. Ne dam jos si ne luam bagajele. Intram in hotel si ne indreptam catre receptie. Adam se duce sa ceara camere.
"Buna ziua." spune Adam
"Buna ziua, va ajutam cu ceva?"
"Da am vrea 3 camere pentru o saptamana." receptionera se uita putin pe calculator si revine
"Ne pare rau nu mai e disponibil doar un apartament. E sezonul farte aglomerat."
"OK, asteptati putin sa vorbesc cu prietenii." Adam vine catre noi si ne spune situatia.
"Atunci sa mergem la alt hotel." zice Jessica
"Nu cred ca o sa mai gasim alt undeva. Asta e cel mai mare din statiunea asta. Mai bine inchiriem apartamentul si gasim noi o solutie." le propun eu
"Mda.., asa zic si eu."
"Bine asteptati aici." spune Adam si se duce iara la receptie. "Vrem apartamentul." receptionera ia o cheie si i-o da lui Adam.
"Etajul 4,usa 371. Sedere placuta!"
"Multumim."
Un angajat ne ajuta cu bagajele si ne conduce la camera. Apartamentul e destul de mare cu doua dormitoare si o sufragerie imensa.
"Eu as zice ca voi doua Jeck si Scott sa stati in dormitoare iar eu cu Adam dormim pe canapea."
"Daca nu va suparati, noi nu avem nici o problema." spune Jack
"Stati linistiti!" ii raspunde Adam.
Ne aranjam lucrurile fiecare in camera lui iar noi doi in camera Viviannei dupa care mergem si luam pranzul si ne plimbam prin imprejurimi
CITEȘTI
Infinite love the two blue eyes
RomanceSunt o simpla fata de care un baiat superb cu doi ochi albastri se indragosteste .Este nou in liceu si ajunge destul de celebru in putin timp .Cele mai frumoase fete din liceu roiesc in jurul lui dar el nu le da atentie lor ci mie , unei fete necuno...