Suntem in pauza discutand despre acelasi subiect, baietii noi.In timp ce fetele imi povestesc despre noile vedete ale scolii usa se intredeschide. Intra 3 siluete inalte si destul de mulculoase.Incep sa ii analizez din cap pana-n picioare. Primul avea tenesi albastri blugi deschisi la culoare si destul de mulati pe picior pentru un baiat .Pe trunchiul lui este asezata o camasa in carouri indoita pana la cot cu o jacheta neagra de motociclist ridicata lejer ce ii lasa la vedere muschii antebratului bine lucrat . Se indreapta cu pasi lenti spre bancile din fata clasei . Nu apuc sa ii vad si pe ceilalti pentru ca privirea imi ramane fixa la doi ochi de un albastru ce seamana cu apa marii. Are un chip superb,trasaturi bine definite si tunsoare in pas cu moda.
“Loris, Loris!!” Imi atrage Vivianne atentia. “Ei sunt baietii noi!” ma lamureste imediat.
Imi indrept privirea spre cei doi baieti din spatele lui.Putin mai scunzi dar la fel de fermecatori si de bine imbracati.
“Ei mai zi ceva acum.” Susoteste Jessica inrosindu-se la fata.”Hai sa vorbin cu ei ,nu ma pot abtine.”
“Sa mergem!” o incurajeaza Vivianne.
“Ducetiva voi, eu nu am chef sa rada de mine 3 baieti care cred ca suntem lesinate dupa ei.” stiu asta deoarece s-a mai intamplat de cateva ori.
“De parca nu am fi.” Imi da dreptate Jessica.
Fetele se indeparteaza de mine si se apropie de baietii ce sunt inconjurati de restul colegelor.
“Hei ,eu sunt Vivianne!”
“Iar eu sunt Jessica si fata de acolo e Loris , este destu de timida”
“E draguta” spune baiatul cu ochi albastri iar eu ma fac ca nu aud. “Buna ,eu sunt Adam. Incantat de cunostinta “ clopotelul se aude si baietii se indreapta grabiti spre usa.”Venim si in pauza urmatoare si o sa ne cunoastem mai bine.Sper sa mi-o prezentati si pe prietena voastra Loris”
CITEȘTI
Infinite love the two blue eyes
RomanceSunt o simpla fata de care un baiat superb cu doi ochi albastri se indragosteste .Este nou in liceu si ajunge destul de celebru in putin timp .Cele mai frumoase fete din liceu roiesc in jurul lui dar el nu le da atentie lor ci mie , unei fete necuno...