Azi este luni trei noiembrie ,mai sunt doua zile si o sa imi aniversez ziua de nastere .Ma trezesc la 6:30 pentru a ajunge la timp la scoala .Imi iau blugi ,o camasuta lejera si imi prind parul intr-o coada pentru a-mi sta cat mai comod,azi o sa fie o zi grea la scoala .
Cobor scarile invechite ale batranii noastre case si dau peste mama care e in bucatarie. Face acelasi lucru de cand eram in clasa I , imi pregateste micul dejun.
“Neata mami!” ma asez pe locul meu si imi astept dejunul si pe tata care intarzie ca de obicei.
“Neata scumpo!” ma saluta mama punadu-mi farfuria in fata.”Ai dat invitatile pentru petrecere ? Cate persoane o sa vina?”
“In jur de 20 ,o sa vina cativa colegi si prietenii de familei.” ii raspund eu mamei incercand sa-mi termin mancarea cat mai repede.
“E bine, sper sa ne ajunga locurile “
Ma ridic si imi iau paltonul si tenesii grabita . “Pa mami ne vedem dupa scoala.” Ies pe usa si o iau la fuga catre liceu. Strada este destul de umede, azi- noapte a ploata ,sper ca
miercuri sa nu fie urat.
Intru pe usa liceului , si ma indrept catre usa clasei, o deschid si imi arunc privirea catre banca mea ,acolo stau cele mai bune prietene ale mele ,Vivianne si Jessica. Si azi sunt fericite , fetele asea nu au nici o zi proasta .”Neata fetele!” Imi iau ghiozdanul din spate si il pun pe spatarul scaunului .
“Neata Loris!” Imi raspund fetele inca cu zambetul pe fata .
“Ce faci?”
“Bin..”
“Hai sa iti zicem o veste bomba.” Ma intrerup fetele chicotind.”Au venit baietei noi!!” o nu din nou, in fiecare saptamana vin baieti sa viziteze liceul nostru si fetele astea sunt mereu cu ochii pe ei.”Sunt superbi si nu au venit in vizia sau mutat .“
“Off.... iara o sa isi faca Beartrix un iubit nou cu care o sa se plimbe pe holuri si o sa se laude.”
Clopotelul suna si profesoara de chimie intra pe usa. Ora incepe ca de fiecare data facand prezenta.
CITEȘTI
Infinite love the two blue eyes
RomanceSunt o simpla fata de care un baiat superb cu doi ochi albastri se indragosteste .Este nou in liceu si ajunge destul de celebru in putin timp .Cele mai frumoase fete din liceu roiesc in jurul lui dar el nu le da atentie lor ci mie , unei fete necuno...