Not: Lütfen okuma listelerinize ekleyin
Oy ve yorumu bol tutun ♡ ona göre bölüm gelecek.
Yapabiliyorsanız varsa birkaç arkadaş etiketleyin🤧
Jeon ailesi yas günlerini geride bırakalı birkaç gün olmuştu. Büyükbaba Jeon dünyadan giderken geride bıraktığı kişiler onun adına birkaç günlük yas ilan etmiş, siyaha bulanmıştı hayatları.
Tabii bunu fırsat bilen, geride bıraktığı mülklere göz dikenlerde vardı. Ölünün acısını yaşayamadan bu şeyin içinde bulmuştu kendilerini Jeon ailesi.
Bugün 26 Nisan 2019, Cuma günüydü. Pazartesi günü vefat eden Büyükbaba Jeon'un üç günlük yasının ardından mirası paylaşmak için çocukları bir araya toplanmışlardı.
Büyük Salonda kaliteli deri ve kadife koltuklara oturmuş Jeon ailesi az önce içeriye giren avukat içtiği kahveyi yanında bulunan küçük masaya bıraktı. Tüm gözler onu izliyordu. Bunun farkında olarak kasılıyordu.
"Babam mirası nasıl dağıttı Avukat? Söyle artık."
Büyükbaba Jeon'un ortanca oğlu Jeon Seungmin avukatın ağzından çıkacak sözler için heyecanlıydı. Karısı onun koluna vurdu. Ama çekinmedi. Hakkını alacaktı.
Bay Jeon'un 3 oğlu 1 kızı vardı. En büyük oğlu Jeon Hyunjin evliydi. 45 yaşındaki adamın bir kız çocuğu vardı. Ortanca oğlu Jeon Seungmin in ise iki tane oğlu vardı. Her ikisi de yurtdışında üniversite okumaya gitmişti. Cenazeye katılamamışlardı. Küçük oğlu ise Jeon Seongwha ise 43 yaşındaydı.Jeon Jungkook onun oğluydu. Kızı Jung Yongsun ise 38 yaşındaydı. 2013 yılının Mart ayında eşiyle hayatını birleştirmiş ve bir oğlu dünyaya gelmişti.
Avukat Yeon Hongjoong alnını sildi. Söyleyeceklerini kafasında birleştirmesine rağmen dile dökeceklerinden korkuyordu. Özellikle ona yiyecek gibi bakan Jeon Jungkooktan. Herkes veliahtın onun olacağını düşünüyordu. Tabii bundan rahatsızlardı. Ki Jungkook bundan emindi. Dedesi bütün mal varlığını ona geçirdiğini, onun kararıyla dağıtacağını düşünüyordu.
"Konuyu uzatma avukat. Geçirdiğimiz günler ardından bunu dinlemek can sıkıcı. "
Avukat yutkundu. Jungkook ona kafasını salladı.
"Jeon jungwoo ölmeden, ölmeden önce vasiyetini bana yazdırdı.-Çantasından dosyayı çıkardı.- Vasiyetine göre mal varlıklarının sahibi... "
Herkes ona delice bakışlar atarken daha da derine inmek istedi avukat. Boğuk sesiyle konuşmaya devam etti.
"Vasiyet sahibi, yıllar önce evlatlık edindiği Jeon Jimin'dir. "
Herkes yerinden kalkmış avukatın basında dikilirken o da çantasını tutmuş ayağa kalkmıştı.
"Ne dediğinin farkında mısın!? Ne demek evlatlık aldığı çocuğa miras bırakmak? Nerede bu çocuk? "
"Bize yalan söyleme avukat!"
"Yanlış dosyayı okuduğuna eminim. "
"Hayır doğru. Bay Jeon un imzası da var. "
Jungkook avukatın elinden kağıdı aldı. Okuduğunda gerçekten bu adamın üstünde görünüyordu herşey.
"Nereden çıktı bu?"
"Dedeniz... yıllar önce kararını vermiş."
Jungkook kağıdı buruşturdu ve yere bıraktı. Merdivenlerden odasına çıktı.
Kapıyı sertçe kapattı. O kadar zamandır veliahtin kendisi olacağından o kadar emindi ki! Birden ortaya çıkan bu çocukta kimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Inheritor Jikook/kookmin
FanfictionJeon Jungkook 'un dedesi tüm mirasını evlatlık çocuğu Park Jimine bırakır. Yıllar sonra ortaya çıkan çıkan çocuk, Jeon ailesinde şüphe uyandırır. Ve veliaht Jeon Jungkook,Jimini mirastan men etmek için binbir çabaya düşer. Bir süre sonra ise ikisi d...