•11•

329 11 0
                                    

"Samo moja... ničija više."

Maksim

Probudio sam se prije nego što je sunce izašlo. Novi dan, nova borba protiv surove prošosti. Pokrio sam Katju sa dekom te krenuo prema kupaonici. Hladna voda je probudila moje usnulo tijelo.

Prelazio sam prstima polako po ožiljcima koji su budili bolne uspomene. Drugom rukom sam prošao po svojoj mokroj kosi te izdahnuo.

"Oštećen si." Visoka plavuša je rekla, imala je crveno odjelo te hladan, prodoran pogled. Ne znam kako se ona pojavila u kući moje obitelji, ali znam da se njoj ne želim zamjeriti. "Pođi zamnom."

"Ja ovdje naređujem." Rekao sam joj hladno te se zlobno nasmijala. U sebi dam drhtao od nekog nepoznatog straha. Ova žena me podsjećala na čudovište koje mi je dalo život.

"Valeria Ivanov." Rekla je puna ponosa i neke arogantne strane koju ja nisam volio. Kada bolje promislim, mi iz obitelji Ivanov svi odišemo nekom arogancijom, posesivnošću i dominantnošću.

Želja za moći veća ja od svega. Uspravila se, te stavila svoje ruke pune prstenja u džepove hlača. "Jedna stvar koju trebaš znati... ovdje..." Rekla je hladno. "Ovdje ja naređujem, pođi za mnom."

Nisam imao drugog izbora, njeni ljudi su me okružili sa svih strana. Odmah sam mogao primjetiti pištolje skrivene ispod njhovih sakoa. Polagano i nevoljko sam počeo ju pratiti. Okretao sam gledaju-, ne, promatrajući svoju okolinu.

"Kamo idemo?" Upitao sam gledajući uokolo.

"Na obuku, svaki muški potomak familije Ivanov treba postati muškarcem." Otvorila je vrata sobe kamo je bio visoki čelavi muškarac. Imao je gustu riđu bradu te kada je ugledao Valeriju ustao je.

"Gospođo." Kimnuo je glavom te se ona nasmješila. Povukla me grubo za kragnu, moje mrvicu prevelike košulje, te bacila prema čovijeku. Spotakao sam se o svoje noge te se zakucao u čovjekova prsa. Naredila mi je da skinem košulju te sam nevoljko poslušao njenu naredbu.

"Mali je navršio 15 jučer." Rekla je kada je sjela na crnu sofu nasuprot nas.

"Zdravi mladić." Čovijek me potapšao po leđima.

"Pa ovaj 'zdravi mladić' treba prekriti ove gadosti na njegovom tijelu." Pokazala je prstima na moja mršava ramena, prsa i trbuh. Bio sam mršavi 15-godišnjak koji je iza svojih majica skrivao bolne tragove prošlosti. Sigurno ne želim da me moja luda teta vidi polugolog.

"Njegovo tijelo se još ni-."

"Rocco, radi ono što ti kažem." Njen glas je bio pun autoriteta. "Pogotovo želim da prekriješ ovu ružnu stvar kod njegovog grkljana!" Ožiljak na mom vratu je bio najveći kojeg je moj otac napravio.

Netko je pokucao na vrata te je unutra ušao smeđokosi dečko. Iste prodorne tamne oči kao što ih ima Valerija.  Bio je visok, atletske građe. Bio je krupniji od mene te je izgledao kao arogantno malo govno. Možda je bio stariji od mene jedno 3-4 godine. Njegova smeđa kosa je bila uredno izgelirana unazad.

Na prstima je bilo zlatno prstenje. Moju pažnju je privuklo maleno raspelo na zlatnom lančiću. A ožiljak na njegovom obrazu skoro da je izbljedio.

"Maksim ovo je Sebastian." Predstavila nas je sa zlobnim osmijehom na njenim crvenim usnama.

"Izgledao kao neuhraenjeno pseto." Sebastijan je rekao.

Žudim Za TobomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin