Co to do tebe vjelo?! (11. Kapitola)

554 25 0
                                    

O týden později po škole

Maty

Zazvonil zvonec a školy je konec, přišel jsem k Monice, zrovna byla u skříňky. "Ahoj Moni" pozdravil jsem "Ahojky Matyášku" takhle mi poslední dobou říká a mě se to líbí " Počkám na tebe před školou beruško a pak zajdeme na zmrzku..." "Beru ^^" řekla a já šel čekat před školu.

Vyšel jsem ven a vidím tam Radka (Attaka) jak se tam opírá o strom a jakmile mě spatří, zákeřnicky jde ke mě. Nahání hrůzu, ale stejnak tipuji, že se jde zeptat jestli s ním nechci něco natočit, protože jsme už dlouho nenatáčeli. Celkově nějak nenatáčím jak jsem s Mončou. Jednak proto, protože s ní trávím veškerý čas, který mám a taky proto, že neví že jsem youtuber. Přišel ke mě a povídá

"Ahoj Matyáši..." "emm čau? Co tu děláš? chceš něco natočit? Jo promiň poslední dobou nemám čas..." "To vím moc dobře! 😡" vyjel na mě a já uskočil "Co to do tebe vjelo?!" "Ty se ptáš co to do tebe vjelo?!!! Přebral jsi mi holku!! 😡" "Cože?!?!? 😲 Jakto?" Monika je moje holka 😠" " Ale to já s ní chodím 😕🤬" " Dej od ní pracky pryč.. " a zďuchl do mě takovou silou až jsem spadl na zem." Nech toho jo! 😤"    Najednou prišla Monika.

" Co se tu děje kluci??! 🤨😲" a snažila se mě odtáhnout od něho pryč a pak jeho ode mě." Pojď Maty jdeme! " a šli jsme rychlým krokem k Monice domů. Za sebou jsem ještě slyšel Radka " Já si to s tebou ještě vyřídím..."

Prišli jsme domů a první co jsem že sebe vyklopil bylo" Co to mělo znamenat?! " ale Monika to řekla stejně, bylo to vtipný, ale ani jeden se nezasmál. Tak jsem začal povídat jak se to stalo a Monika se při tom rozbrečela...

" Promiň je to moje vina. 😞😭 " " Co to povídáš??" " tak já ti to řeknu..."

"Začalo to na jiné škole kde jsem měla velice kamarádů a kamarádek. Jeden z nich byl i Radek... Po nějaké době jsme začali trávit více času až jsme spolu začali chodit..." a ukapla ji slza na zem, ale pokračovala dál... "Zjistila jsem, že je youtuber. Přivedla jsem ho k nám domů kde jsme předtím bydleli a představila mamce. Mamka z toho měla velkou radost a když jsme se začali stěhovat tak jsem opustila nejen školu a kamarády, ale i Radka... Byl z toho na prášky a každý den mi volal... Teď už ne. Ptal se mě jak se mám a tak. Jednou jsem mu, ale řekla, že tak to nejde a, že takhle nechci být od něj rozdělená a, že by bylo lepší se rozejít... 😭. Oba nás to trápilo, ale věděla jsem, že ho že života nevymažu a až budu trochu větší, vrátím se k němu. Navrhla jsem mu to, ale on to zavrhl, že by se mu ztýskalo a tak jsem to teda nechala plavat. Řekla jsem to mamce s brekem a mamka poznala, že mi zlomil srdce a tak řekla ať si nikoho nehledám, protože nechce vidět znovu zlomené srdce. Proto nechci aby věděla že s tebou chodím. nastoupila jsem do školy a potkala tebe... Asi nějak zjistil, že někoho mám a začal žárlit" teď jsem jí chtěl něco říct já "Já taky Radka znám už dlouho, ale to ti povypravím někdy jindy. Říkal jsem mu, že někdo nový přijde do třídy a tak se těšil kdo to je. Jak jsem s tebou začal chodit a řekl mu to a řekl jsem, že se jmenuješ Monika teď ses přistěhovala je ti 20 jako mě (berte to z rezervou pzn. Autorky) a že máš hnědé dlouhé vlasy tak mu to asi docvaklo, že jsi to ty." " To je možný... " řekla a já si ji přitiskl k sobě..."

Tak to by bylo další kousek do puzzle. Snad se to vyřeší s tím žárlením. Doufám, že se líbilo. Btw ještě jednou děkuji u této knihy za 2K přečtení a 116 ✨ thanks ♥️

Velice se omlouvám že to nebylo dopsaný tak jsem vám to tam dodělala...

V jiné dimenzi [Mattem] POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat