Budoucí pár?? (6. Kapitola)

831 45 5
                                    

"Ahoj, proč jsi chtěl jít ven??"
"No.. Napadlo mě, že by jsme si mohli zajít na zmrzku.." Monika se na mě podívala a pak přikývla.

MONIKA:

"Co se to s ním děje??" říkám si v duchu, protože mi připadá divné že se známe 1 den a půl a už chce jít se mnou na zmrzku, ale nechávám to bejt a jdu za ním.

Prišli jsme do cukrárny a vybrali si zmrzku, já cookies a Maty čokoládovou. Už jsem se chystala platit, když v tu.." Já zaplatím. " překvapilo mě to😶.
Nepůjdeme do parku? A já si řekla proč ne a souhlasila.

Celou cestu se na mě díval.. Hrozně divně až to bylo creepy, ale já se na to radši snažila nemyslet ikdyž to nešlo..
Něco je na něm divné, najednou mě napadla myšlenka že se zeptám Honzy.

MATYÁŠ :

Podle mě ji to docela zaskočilo, že jsem za ní zaplatil, ale rád bych pro i udělal víc. Přišli jsme do parku a ten byl plný listí vypadal pěkně..

MONIKA:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

MONIKA:

Jak jsme přišli do parku napadlo mě, že po něm hodím hromadu listí,tak jsem dojela poslední kousek kornoutu a počkala chvíli až jí dojí taky. Pak jsem listy posbírala a hodila po něm... Ale on to nenechal a taky po mě jednu hodil... 🍁🍂

Tak jsme se tam chvíli prali a házeli k sobě listí, najednou mě přepadla únava a opřela jsem se o strom. Když tu ze zadu na mě přišel Matyáš a rukama mě obklíčil.
Byla jsem obklíčená a nemohla jsem nic dělat najednou se ke mě začal přibližovat a nakonec mě políbil... Pak jsem mu polibek vrátila a začali se líbat... Bylo to romantické ♥️🤗

Tak jo, dlouho mi trvalo se dokopat k tomu abych něco napsala. Ten konec se mi povedl (podle mě) a Matyáš s Monikou budou brzy překrásný páreček... Ale na to si musíme počkat. Mějte se hezky a Csik🙂PS:300 (čím dál delší 😁) a další PS:tuto kapitolu věnuji LYCYNKA3, protože napsala úžasné příběhy, které mě pobavily, potěšily a zabavily...doporučuji se podívat..

V jiné dimenzi [Mattem] POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat