Útěk 2. část (pokračování 10. Kapitoly)

526 27 2
                                    

Šla jsem dělat vajíčka. Vejce,sůl a máslo a ještě nešikovné ruce😏 (XD a teď recept jak si udělat míchaná vajíčka pro ty kteří je nikdy nedělali a jsou nešikovní jako já xd pzn. Autorky) Vzala jsem hrnek nebo něco do čeho rozklepnu vajíčka, rozmíchám je a ochutím. Stačí mi sůl. A zamíchám. Rozehřála jsem si pánev, hodila na ni kus másla a nechala rozpustit, potom jsem ty vajíčka nalila na pánev a ze strany na stranu míchala a přehazovala. Někde jsem je i rozpůlila aby bylych měla menší kousky. Až mi to připadalo dost uvařené, ale furt vláčné tak se to dá na talíř. Ale já potřebovala nějak zabavit mamku. Chtěla jsem udělat fake zpálení, bohužel jsem uskutečnila opravdické. "Au, au, au to pálí" mamka se zvedla a běžela mi na pomoc. Dík mami 😘"co se děje?!" "Já se zpálila o pánvičku!" "dej si tu ruku pod studenou vodu tím si to schladíš. Donesu ti chladivý gel proti popáleninám..."

-O pár minut později-

"Na tady ti to namažu a zavážu." "Díky mami ^^" "Nemáš zač...musíš být opatrnější"...

MATY

Jakmile jsem uslyšel Moničin hlas začal jsem pomalu lézt dolů. Trochu to klouzalo, ale nějak jsem se udržel. Až jsem byl na zemi uslyšel jsem jak Monča říká "au" chtěl jsem zjistit co se stalo a pomoct ji. Nemohl jsem.. 😞Tak jsem šel domů a doufal, že se jí nestalo nic vážného...

MONIKA

Mamka mi pomohla to dát na talíř a odnést do pokoje, tam jsem to v poklidu snědla a přemýšlela jak se má Matyáš. Podívala jsem se z okna a viděla Matyho jak smutně kouká na náš dům. Mám pocit, že slyšel jak jsem říkala au a chtěl mi pomoct. Z přemýšlení mě probudilo jak Maty odchází s kapucí na hlavě. Potom mi zmizel z dohledu. Když jsem chtěla odnést talíř dolů někdo mi volal. Položila jsem teda talíř a podívala se kdo to je. Neznámé číslo😕. Přijmula hovor a zeptala se... " Haló? Kdo volá"

Maty

Šel jsem si tak domů a najednou mě někdo zhodil na zem a svázal. Snažil jsem se bránit, ale nešlo to. Na neštěstí mě ten někdo praštil do hlavy a já upadl do říše snů...

Myslela jsem si, že ta Kapitola bude kratší, ale co už. :D Ta představa jak Maty leze dolů je fakt neuvěřitelná.. 😂 Doufám že se vám tento zbytek minule kapitoly líbil a ahoj :D

V jiné dimenzi [Mattem] POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat