Přišli do parku, bylo tam nádherně, jako naposledy. Maty nemohl uvěřit, že to bude mít za sebou a nebude to dál tajit. Dělalo mu problém něco tajit před ní.
Došli ke stromu, kde se poprvé políbili a zahřálo ho to u srdce. Rád vzpomínal na ten den.
"Moni, máš vlastně nějakou brigádu?" "Nó, ne, ale chtěla bych si nějakou najít, bude jednoduší si potom najít nějaké bydlení. Aspoň si nebudu muset furt půjčovat od rodičů peníze... Á, ty máš nějakou? "Zeptala se "No, jak by se to řeklo, jo, mám." "A jakou?" Tázala se dál Monča. "No, jsem Youtuber."
Monika se zarazila a vyděšeně na Matyho koukala. Po chvíli řekla pološeptem "To, to není možné! Prosím ať se mi to jen zdá..." "Ne nezdá." odpověděl ji Matyáš a chtěl ji objat, jenže ho odstrčila. "Promiň, ale musím to zpracovat." A rozeběhla se pryč.Tento styl psaní je pro tuto část dokonalý, asi to budu používat častěji. 😃 Pozn. Autorky Teď, ale budu psát, jako dříve.
Maty
Ona utekla.... Pane bože co jsem to udělal, měl jsem odhadnout, že by se jí to dotklo. Když byla s Radkem a byl Youtuber, tak ho stratila a určitě nechce stratit ani mě. Měl jsem ještě počkat a zeptat se jí jak reaguje na Youtubery a celkově kolem nich.
"Moniko!?" vykřikl jsem, kdyby náhodou zastavila a vrátila se, ale ne, ona běžela dál, jakoby to neslyšela a je to docela i možný.
Tak jsem se vrátil domů úplně skleslý, dal si čokoládu, prý pomáhá při stresech i neklidu, zapl telku a nechal na současném programu. Jak jsem tak na ni koukal, úplně jsem vytuhnul.
Monika
Jak mi tohle mohl neříci! Po zkušenosti s Radkem nemám ráda Youtubery, ze začátku mi nevadilo, že všechno dokumentuje, ale začínalo mi to vadit, když to začalo být horší. To jsem Matymu ještě neřekla, že potom, co jsme spolu chodili už nějaké ty měsíce začal dokumentovat každou minutu... Když řídil, když si čistil zuby, když mě líbal atd. A přehnal to tím, že natáčel i ve sprše... To jsem se fakt naštvala a hodila kameru do otevřeného koše na prádlo. On se naštvaně ptal co to jako dělám a já, že toto snášet nebudu. Nakonec se zmírnil a nebylo to tak hrozné, ale i po tomto jsem ho nepřestala milovat.
No a nechci, aby se to opakovalo, proto jsem doufala, že není YTber, YTberů je poslední dobou často.
Dny utíkali a Maty s Monikou si dali pauzu (a asi víte jak většinou končí pauzy 😔) Monika si od Matyáše držela odstup a na společných hodinách spolu skoro vůbec nemluvili. Ani o víkendech spolu netrávili čas, bylo to smutné období. Mončiny Narozky oslavovala jen se s vou rodinou a Matyáš skoro vůbec nenatáčel. Často se vyspovídával Radkovi, ten ho zezačátku zdrbal, ale nakonec pro něj byl velkou oporou. I Monča se vyspovídávala své nejlepší kamarádce Evě, které když bylo nejhůř také pomohla.
Plynul čas a začala zima a první sníh zrovna skončila škola a zbýval týden do vánočních prázdnin. To odpoledne se Monika rozhodla zajít si do parku jen tak, kochat se napadlým sněhem. Když tu potkala na lavičce naproti Matyáše....Ha😂teď potřebuji poradit, jestli se mají dát už teď dohromady nebo něco do toho dát🙂 pište buď 1 nebo 2 do komentářů a neřeknu co je jedna nebo dva prostě čeho bude víc to tam bude... Tak zatím pa♥️
ČTEŠ
V jiné dimenzi [Mattem] POZASTAVENO
FanfictionOd normálního dneška, do srdcem zlomeného zítřka♥️ Matyáš věděl, že to bude ta, která mu zamotá hlavu, ale nevěděl přitom je vlastně ještě zadaná. Jenže když se to vyřešilo, jedno klepání na dveře jim zničilo celý život. #8 youtubeři...