Výlet na Ukrajinu

436 28 1
                                    


Už sedíme v autě a posloucháme hudbu, za chvíli budeme v Hradci a musíme vyzvednout toho třetího do party. Nevím proč ale Vitaa mi tají kdo je ten jeho kámoš.
Prý ho určitě znám ale chce mi to nechat jako překvapení.

Jsem strašně unavená nebude ti vadit když si trošku pospím? unaveně jsem se zeptala Vity

• Počítal jsem s tím že po cestě usneš, vůbec nevím proč se mně ptáš, jasně že si můžeš zdřímnout, pousmál se

Hele a když budu spát víc jak dvě hodiny tak mně vzbuď ok ?

• Provedu , potichu se zasmál.

×Pohled Dominika×

Stojím na parkovišti u nádraží a čekám až mně tu vyzvedne Vitaa.
Pozval mně na Ukrajinu na nějakou chatu ke kámošovi. Strašně se těším ale obávám se že Vitaa na mně něco chystá.
Od té doby co jsem odmítl Natku tak jsem neměl žádnou holku. Vitaa si toho určitě všiml a myslím si že mi někoho chce dohodit.
Když mi totiž volal tak týden dozadu o tom výletu tak řekl že pokud to vyjde tak s námi pojede jedna jeho dobrá kamarádka.
Doufám že ta holka bude v pohodě a že nás Vitaa nebude chtít dát dohromady.

×Pohled Vity×

Natka už půl hodiny spí no a já právě vidím Domina stát na parkovišti.
Zastavil jsem kousek od něj a on tam stál jako Y . Zřejmě už pochopil kdo je ta má kamarádka.
No jo ale jinak jsem to udělat nemohl kdyby o sobě věděli tak ani jeden nebude chtít jet.
Vystoupil jsem z auta a potichým hlasem jsem mu řekl aby tam nestál a dal si tašku do kufru a nasedl si do auta.

• To si ze mně děláš prdel, proč si mi o ní neřekl ?

Nejel  by si.

• To máš pravdu ale měl si mi to říct.

Prosimtě sklapni a nasedni si.


×Pohled Natky×

Strašně blbě se mi spalo ale byla jsem unavená tak jsem prostě spala.
Měla jsem několik snů o Samovi. Nevím ale asi jsem mu o tom výletu měla říct, mohl jet třeba s námi.
Až dorazíme tak mu to zavolám aby třeba neměl strach a tak.
Z mého snění mně vzbudil Vitaa.
Začal mně lechtat abych se probudila.
Stačí už jsem vzhůru , zařvala jsem na něj.

• Potichu spí, šeptl na mně

Jo promiň, ospale jsem se ohlédla za sebe na zadní sedačku kde spal kluk v černé mikině a s kapucí na hlavě.
Počkej cože, promnula jsem si oči.
Vždyť to je Dominik.
Co ten tady dělá, zeptala jsem se Vity.

• No víš on je ten můj kámoš z Hradce, šibalsky se na mně pousmál a dál se věnoval řízení

A proč si mi neřekl že je to on ?

• Nejela by si.

Co ty víš možná bych jela.

• Ale prosimtě , znám tě až moc dobře takže se o nic nepokoušej.

No dobře no a on o mně věděl?

• Myslíš že kdyby o tobě věděl tak by jel ?

Asi ne , takže jsme na tom stejně.

Super celý týden v cizí zemi a ještě k tomu s těmito blbci.

•Tak do půl hodiny tam budem, oznámil mi Vitaa.

Počkej to sem tak dlouho spala že už tam budem ?

• No nechal jsem tě spát. Vypadala si tak roztomile.

~ Na chatě ~

S Dominikem jsme se nějak snesli , zatím se bavíme docela v pohodě.
Vitaa nás seznámil s tím klukem který nás na tu chatu pozval.
Mluví ukrajinsky takže já s Dominikem mu nerozumíme ani slovo takže nám to Vitaa překládá.
Ale s Dominem se tomu strašně smějeme a děláme si z něj prdel. Jelikož nám nerozumí tak je to neskutečná sranda.

Dominik má vlastní pokoj a já jsem na pokoji s Vitou , ještě že tak neumím si představit že bych byla na pokoji s Dominikem.
Každej má svou postel což je super. Vlastní koupelna no nic víc si už přát nemůžu.

~Večer~

Vitaa mně požádal jestli bych neudělala večeři. Nikdo z nich vařit neumí a ta chata je v takové prdeli že by jí žádná donáška nenašla.
Ale vaření miluju takže mi to nedělá problém. Vymysleli si domácí pizzu.
Už jsem jí párkrát dělala takže to bude hračka.
Pár kluků tady už bylo trošku opitých. No jo Ukrajina😂👌.
Zrovna jsem dávala pizzu do trouby když v tom mně někdo ze zadu objal a chytl mně rukama za boky.
Trošku mně popostrčil a já si spálila ruku a horkou plotnu.
Ku*va to pálí.
Pořád jsem ale nevěděla kdo mně tak silně objímá.
Rychle jsem zavřela troubu a snažila se ze sebe tu osobu odstrčit.
Poznala jsem že to je jeden z těch kluků z té party co už byla pěkné opilá.
No super to jsem přesně chtěla řekla jsem si pro sebe.

Sakra nech mně bejt , řvala jsem na něj
Ale on mi zřejmě ani nerozuměl.

Táhl mně do nějakého pokoje a cestou se mně snažil líbat. Bránila jsem se ale byl moc silnej.
Vtáhl mně do pokoje a zavřel za sebou dveře. Něco mi říkal ale já mu ani slovo nerozuměla.
Strčil mně na postel a začal mi sundavat oblečení v tu chvíli jsem začala řvát z plných plic aby mně někdo slyšel. Bylo to marné.
Už jsem byla jen ve spodním prádle a někdo najednou zaklepal. Začala jsem řvát o pomoc když ta osoba vstoupila začala něco na toho kluka řvát. Nerozuměla jsem mu a tím pádem jsem poznala že je to Vitaa.
Chvíli se s ním pral pak přišel Dominik chtěl je od sebe odtrhnout ale když si všiml mně jak tam sedím skoro nahá a neskutečně vyděšená tak je nechal a radši si sundal mikinu a hodil ji přes mně a vzal mně do náruče.

Za jiných okolností bych se nenechala ale teď jsem byla ráda za to co udělal.
Co nejvíc jsem se k němu přitiskla a v tom začala brečet byla jsem strašně v šoku z toho co se stalo.
Odnesl mně do svého pokoje a přikryl mně peřinou a začal mně utěšovat.
Přisedl si ke mně a hladil mně po vlasech. Po chvíli jsem mu usnula v klíně.

×Pohled Vity×

Po chvíli praní s tím ožralou nás od sebe odtáhli. Odvedli mně do vedlejší místnosti protože jsem strašně zuřil.
Po chvíli jsem se uklidnil a šel se do koupelny k umyvadlu opláchnout.
Šel jsem k Dominovi do pokoje , uviděl jsem ho jak tam hladí Natku po vlasech a ona usíná.
Po chvíli jsme si s Dominem šli promluvit za dveře před pokoj.
Musíme jet domů, Natka tu chtít zůstávat určitě nebude a já ji tu taky nechci nechávat.
Dominik se mnou souhlasil a proto mi pomohl jí zbalit věci do jejího kufru.
Neztráceli jsme čas a chtěli jet hned no ale Natka spala a budit jí nechtěl ani jeden z nás.
Shodli jsme se že jí opatrně oblékneme a naložíme do auta.
Já jsem ji tedy začal oblékat a Dominik šel nakládat tašky do auta.
Dominovu mikinu jsem ji nechal, jen jsem jí nasadil kalhoty a odnesl do auta.

Ostatním co na té chatě byli jsem jen oznámil že odjíždíme a ani jsem se s nimi nerozloučil.
Usedl jsem za volant a vyrazil na cestu.
Dominik seděl na zadním sedadle a v klíně mu spala Natka. Sice ležela ale i přes to jsme ji nějak připoutali.
.
.
.
.
.
.
.
Přejížděli jsme hranice a už jsme byli v Česku.
No konečně už bylo trochu k ránu a venku byla zima a tma. Nám to logicky nevadilo byli jsme v autě.
Při cestě jsem volal Samovi o tom co se stalo. A že za tak dvě hodiny budeme u nich doma ať nás očekává.
Jeho reakce mně překvapila, vůbec nevěděl o tom že někam Natka odjela. Sám ani nebyl doma , pár dní nazpátek jel na Slovensko kvůli své sestře.
Ale při hovoru zněl strašně naštvaně zřejmě mu bylo líto že mu Natka o tom výletu neřekla.
Slíbil že zítra přijede a že se o Natku postará ale taky mně požádal abych u ní zůstal dokud nepřijede.



Wow nejdelší kapitola 1 300 slov.
Děkuju za podporu a ohlasy. Doufám že se vám moje fanfikce líbí.
Uvidíme se při další kapitole 😊😉💫💞

Pát. 19. června 22:00

Jsi můj sladký sen / Dokončeno☜ (↼_↼)Kde žijí příběhy. Začni objevovat