Probuzení ve stanu

352 27 9
                                    

Přeskočila jsem party a teď se probudíme druhý den po párty .

× Pohled Natky ×

Probudila jsem se na místě které sem neznala bylo malé a stísněné.
Promnula jsem si oči a v té chvíli si uvědomila že jsem ve stanu a vedle mně leží Sam.
Počkat proč sme sakra oba dva jen ve spodním prádle ? zeptala jsem se sama sebe
Proč si sakra nic nepamatuji? Co se stalo?
Pořád se mi nedostávala žádná odpověď.
Už mně z toho začala bolet hlava.
Sam spal jak zabitej takže sem si pobrala oblečení které bylo poházené po celém stanu a vyšla jsem ven. Neměla jsem u sebe telefon takže jsme nevěděla kolik je hodin. Ale usoudila jsem že bude ještě brzo ráno jelikož byla venku ještě trochu tma a bylo docela i chladno.
Před stanem jsem se převlékla a pomalým krokem se vydala k proskleným dveřím které vedly do obývacího pokoje. Cestou jsem narazila na pár prázdných flašek od alkoholu. V grilu ještě trochu hořelo a na verandě byl neskutečnej bordel.
Všichni zřejmě spali nikdo nebyl vzhůru.
Já si udělala kávu a k tomu zapila dva prášky na bolest hlavy.
Na gauči spali dvě holky ani je neznám a už spí u mně doma.
Vůbec si nepamatuji že bych pila nějakej alkohol. Musel mně někdo opít jinak si to neumím vysvětlit.

• Dobré ráno, ozvalo se za mnou

Otočila jsem se a uviděla zničeného Dominika.

Taky si nic nepamatuješ ? zeptala jsem se

• Já jsem narozdíl od tebe nepil, měl jsem jen jedno pivo

A já sem pila sama nebo s někým ? opatrně jsem se ho zeptala

• No pokud vím tak ses hodně držela u Sama

Aha no a kdy to vlastně skončilo?

• No to já fakt nevím, odpadl jsem jako první

Jakto? vždyť ses těšil

• Jo to jo ale po chvíli jsem zjistil že Matyáš pozval mojí bejvalku.
Takže sem radši zalezl do pokoje
Ale víš co by mně zajímalo kde si skončila ty, protože sem tě v noci chtěl zkontrolovat a u sebe si nebyla ani tady dole.

No já se probudila ve stanu ale jak sem se tam dostala to fakt nevím.
Jo a neozval se ti Vitaa ??

• Jen mi večer psal jestli je tady vše ok a tak. Jinak mi nevolal proč?

Jen tak
Je někdo v mém pokoji ?

• No naposledy sem tam viděl Sama ale nevím jestli tam zůstal, musíš se kdyžtak podívat.

Sam? co tam dělal?

• No říkal že si mu dovolila že může spát u tebe v pokoji tak sem to nějak nevnímal.

Aha no dobře

Odebrala jsem se do svého pokoje a zabořila hlavu do polštáře.
Bylo mi zle a cítila jsem se strašně divně.
Když jsem se přikrývala peřinou tak jsem zjistila že sem si na sebe vzala omylem Samovo triko místo toho mého.
Měla bych mu ho vrátit ale teď toho nejsem schopná.

V tuhle chvíli jsem si vůbec neuvědomovala co se vlastně stalo
až po téhle noční můře.

×Pohled třetí osoby×

Mladá, milá dívka seděla v čekárně u doktora. Vyčkávala na chvíli kdy jí sestřička pozve do ordinace.
• Tak slečno vaše tvrzení vám můžeme potvrdit. Měla jste pravdu jste opravdu těhotná. Gratuluji vám, řekl Doktor a podal té dívce ruku.

~Konec snu~        {jak zajímavý sen} 😂

Probudila jsem se a rychle sem se vidala dolů abych našla Sama.
• Děje se něco ? ve zmatku se mně Dominik zeptal

Ne nic nevšímej si mně

Nikde po bytě jsem ho neviděla tak jsem zamířila to do toho stanu kde jsem se s ním probudila. Jasně že je tady a pořád ještě spí.
Snažila jsem se ho co nejvíce probudit.
Ale on pořád spal. Sedla jsem si vedle něho a otočila se k němu zády. Hlavu sem si položila do dlaní a začala brečet a vzdychat.

• Čo sa deje? najednou se ozvalo

Utřela jsem si slzy a otočila se na něj. Same? ty víš co se včera stalo ?

• Záleží na tom čo presne myslíš

No hlavně by mně zajímalo jestli sme spolu spali, řekla jsem s rozklepaným hlasem

• No presne si včerajšok nepamätám ale mám taký pocit že hej že sme spolu spali
Je mi to ľúto ale ani jeden z nás za to nemôže

Víš co všechno se tím teď může posrat? Nevíš protože ty si nikdy nic neuvědomuješ. Nikdy si nebral ohled na ostatní vždycky si myslel jen na sebe. Začala jsem na něj řvát, nadávat a vše ostatní. Po chvíli co sem mu vše vyčetla jsem zmizela a šla zase k sobě do pokoje a tam se taky zamlkla.
Zavolala jsem své nejlepší kamarádce z dětství abych se s ní poradila a probrala to se teď děje.

Jak chcete aby se tohle vyřešilo?
Klidně mi pište své nápady budu jen ráda.
Moc vám děkuji za 1k přečtení.
Miluju vás 💗💞💫

Pon. 29. června 19:01

Jsi můj sladký sen / Dokončeno☜ (↼_↼)Kde žijí příběhy. Začni objevovat