×Pohled Natky×
Celý den jsme seděli na sedačce v obýváku a koukali na filmy.
Strašně mi zlepšil náladu.
Už jsem nad Samem skoro vůbec nepřemýšlela dokonce jsem se rozhodla že mu zítra zavolám že ho vyhazuji z domu. Že tu končí a že se má odstěhovat.
No ale přes den mi volal majitel domu s tím že Sam ukončil smlouvu. A že se prý do týdne odstěhuje.
Taky jsem se Matyášem dohodla na tom společném bydlení a díky bohu s tím neměl problém.Kolem osmé jsme si na poslední chvíli objednali pizzu. Dostali jsme totiž neskutečnej hlad a doma k jídlu nic nebylo. Do půl hodiny pizzu přivezli.
Oba dva jsme byly zachumlaní pod dekou a koukali jsme na Přátelé, no jo naše klasika.
Já jsem si na uklidnění dala víno a jediné co jsem mohla Vitovi nabídnout bylo nealkoholické pivo Birell.
Na stole bylo pití, popcorn a z půlky snězená pizza.Hlavu jsem měla položenou na Vitovo rameni a jednou rukou mně objímal. { chápete jak to myslim ne?}
Pomalu se mi zavírali oči a já usínala.
Vitaa si toho všiml a ještě než jsem stihla usnout tak mně odnesl do pokoje.
Tam jsem také usnula.
.
.
2:17
.
.
A kurvaa.......
Vzbudila mně noční můra. Upocená jsem si sedla do tureckého sedu a prohrabovala si vlasy. Tak takovouhle noční můru jsem ještě nikdy neměla.
Někdo mně unesl a pak mně nechal hladovět v nějaké tmavé, mokré místnosti. Pak už jsem se viděla jen umírat.
Ze zdola jsem slyšela hlasy z televize.
Žeby Vitaa zapomněl vypnout televizi.
Vitaa ležel v polo sedu na sedačce a koukal na nějaký film.
Najednou se otočil a zeptal se:•Jaktože nespíš?
Měla jsem noční můru a dneska se mi už asi nepodaří usnout.
• Tak si pojď sednout ke mě
Dobře ale pokud se koukáš na nějakej horror tak to půjdu radši zase nahoru.
• Už přepínám program neboj
Asi hodinu jsme se koukali na telku a já mu po chvíli usnula tentokrát v klíně.
Ned. 21. června 1:22
ČTEŠ
Jsi můj sladký sen / Dokončeno☜ (↼_↼)
Fiksi PenggemarTento příběh (fanfikce?) bude o holce která opustila svůj milovaný domov a svou rodinu jen aby se jí naplnil její sen. Aby poznala nové lidi a neztrácela čas doma. Pokud máš rád StudioMoonTv tak se na to aspoň koukni 😊 Jinak heej je pořád korona...