Charlie

374 26 4
                                    

To nemyslíš vážne že ne ? znovu jsem se ho nechápavě zeptala

S úsměvem na tváři řekl:
• No tak ty neumíš přijímat dárky nebo co?

Eh promiň, strašně ti děkuji. Nevím co na to říct.

• Nic říkat nemusíš

Tak když nic říkat nemusím tak aspoň něco udělám. Krabici jsem položila na zem, jednou si pohladila to malé, krásné stvoření. Stoupla jsem si blíže k Vitovi a bez rozmyšlení jsem mu dala pusu a poté ho silně objala se slovy:
Moc ti děkuji, mám tě strašně ráda.

Z objetí nás vyrušil Matyáš který vyšel ze svého pokoje .
• No nene takže ty si to vážně udělal.
Začal vyvádět a mazlit se s tím štěnětem.

• No jo doufám že se vám líbí, odpověděl Vitaa

Je krásnej nebo krásná? zastavila jsem se a podívala se na Vitu

• Pokud něco neposrali tak je to kluk. Odpověděl

• No a jaké mu dáme jméno ? zeptal se Matyáš

• No je to dárek pro Natku tak by to měla rozhodnout ona , dodal Vitaa

No jako malá jsem vždycky chtěla mít pejska a vždycky sem mu chtěla dát jméno Charlie , dodala jsem při pohledu na kluky

• To je krásné jméno, pochválil mně Vitaa

~ O dva dny později ~

Maty si zrovna zabaluje nějaké věci do batohu a za chvíli by měl už vyrazit na nádraží.
Jede do Hradce za Dominikem. Prý se spolu musí na něčem dohodnout, co já vím. Moc sem ho neposlouchala když nám to oznamoval.
Vitaa měl jet s ním ale prý radši zůstane doma. Musí natáčet videa už totiž týden nic nevydal.
No a mně zavřeli práci kvůli přestavbě třetího parta. Takže budu pracovat z domova. Aspoň to tu nějak uklidím.

Charliemu jsem nakoupila strašně moc hraček. U mně v pokoji a v obýváku má pelíšek. A po zahradě se mu válejí hračky. Já vím asi ho rozmazluji ale až bude trochu větší tak ho začnu i cvičit a učit ho nějaké povely.

• Tak já už jdu na vlak. Mějte se tady hezky a já vám pak někdy dám vědět v kolik hodin se vrátím. Řval Matyáš od vchodových dveří.

No a kolik dní tam budeš ? zeptala jsem se ho protože jsem to samozřejmě zapomněla.

• Ségra sakra včera jsem to říkal snad třikrát

Sorry no prostě jsem tě nevnímala no

• Vrátim se za tři dny

No jo no tak se tam měj a nechlastej jo a taky pozdravuj Domina

• Jo jo budu , tak zatím.

Byl sice čas oběda a v tu dobu jsem normálně buď někde na obědě nebo v práci ale dneska jsem doma a jsem docela i unavená. Celou noc jsem si volala s Klárou (Klarisa).
Dozvěděla jsem se že vůbec nevěděla o tom se mnou a Samem. Ještě pořád si myslela že spolu bydlíme a tak.
A to sem si myslela že se jí Sam s takovými věcmi svěřuje.
No nic půjdu si lehnout.
Šla jsem zaklepat na Vitu slyšela jsem že zrovna natáčí video. Nechtěla jsem ho rušit ale musela jsem mu říct že budu nahoře u sebe v pokoji a že na sto procent usnu tak aby mně nebudil.
Moje zaklepání asi neslyšel ale vešla jsem i tak.
Vitaa nenatáčel video ale streamoval. No jo vždyť to před chvílí říkal. Já jsem úplně blbá.
Měl na uších sluchátka a neslyšel ani moje kroky. Nechtěla jsem aby mně šlo vidět na webce. Tak jsem obešla stůl aby mně uviděl.
• Hej tak to už mi nikdy nedělej, vylekaně řekl

Promiň že ruším ale jen ti oznamuji že Matyáš už odjel a já jdu spát a nechci být rušena jo takže přeji pěknej stream a pozdravuj fanoušky , řekla jsem a úsměvem na tváři odešla z pokoje.

Lehka jsem si do postele a chvíli koukala na seriál Jak jsem poznal vaši matku (ten seriál miluju)
a po chvíli jsem usnula v objetí malého Charlieho.


Pon. 22. června 19:36


Jsi můj sladký sen / Dokončeno☜ (↼_↼)Kde žijí příběhy. Začni objevovat