Stěhování

707 40 1
                                    

Sedím na posteli ve svém prázdném pokoji. Zbyla tu jen postel prázdný stůl se skříněmi. A pár krabic s mým oblečením.
V ruce držím fotku naší taneční skupiny a vzpomínám na to co jsem tu všechno zažila. Bude se mi hodně stýskat ale už se nemůžu dočkat rodičů a svého brášky.
Za ty roky jsme si ani jednou nevolali jen si občas napsali. Už jsem ho dlouho neviděla ani vlastně pořádně nevím jak vypadá.

×Pohled Davida×

Už něco přes 10 let se se svou ženou starám o naší Natálku bereme jí jako naši dceru. Ale nedávno se nám svěřila, že by se chtěla vrátit domů.
Chápeme jí ale po tolika letech ji nechceme jen tak nechat odjet. Ale budeme muset.
Dnes je sobota kolem 12 hodiny za hodinu Natce odlétá letadlo které přistává přímo na letišti v Praze.
Já a Sára máme hodně práce a nemůžeme jen tak odjet. A tak jsem poprosil jejího kamaráda Alexe. Se kterým chodila do školy. Aby s ní poletěl a ohlídal jí aby dojela v pořádku.

×Pohled Natky×

Je půl jedné a já s Alexem čekám na sedačkách až budeme moct nastoupit do letadla.
~ Za chvíli podle letušky budeme přilétat do Prahy. Nemůžu se dočkat. Jsem natěšená jako malé dítě na Ježíška.

×Doma×

Stojím před domem u branky, Alex mně drží za ruku a já se odhodlávám vstoupit do zahrady.
Rodiče o mně vědí ale prý zatím nic neříkali Matyášovi. Chtějí to pro něj nechat jako překvapení.

Otevřela jsem branku a s Alexem vstoupila do zahrady. Krásně provoněná zahrada vypadala jako ráj v pohádce. Pomalu jsme šli po chodníku který vedl ke vchodovým dveřím našeho domu.

Když jsem byla připravena zaklepat na dveře tak se najednou otevřeli. Ve dveřích se objevil mladý pohledný a vysoký kluk. Otočil se na nás a zeptal se hledáte někoho?
Byla jsem překvapená že mně nepoznává. Ale odpověděla jsem ano hledám tvé rodiče. Myslela jsem že si to uvědomí a pozná mně ale ne.
Otočil se  směrem do kuchyně a zařval:      "Mami hledá tě tady nějaká holčina s klukem, já už musím jít tak se tady mějte,,

Udělal na nás gesto že můžeme vejít dovnitř a vzápětí se nám vytratil před očima. Koukala jsem jak Matyáš odchází pryč a s někým si volá. Najednou do mně někdo šťouchl a já se logicky podívala na Alexe ten mně svým pohledem ujišťoval že se mám podívat za sebe. Tak jsem tedy udělala. V tu chvíli mi vpadla do náruče nějaká žena. A ano byla to moje milovaná maminka. Když sme se na sebe nějakou chvíli upřeně dívali tak sme se obě rozbrečeli a znovu se zase objímali.

Po znovu seznámení ve dveřích jsme se všichni přesunuli dovnitř do kuchyně kde na nás čekala voňavá a teplá večeře.
Když sme dojedli ještě nějakou chvíli jsem si s rodiči povídala o tom jak to teď bude se školou a s tancem a s tím co budu dělat. Po večeři jsme s Alexem odešli do mého starého pokoje. Oba jsme se postupně šli osprchovat a pak ulehli do postele. Každý do svý protože jsme jen přátelé a nechodíme spolu.

×Pohled Matyáše×

Kolem deváté večer jsem se vrátil domů. Byl jsem v Pardubicích za svým kámošem Dominikem před pár dny jsem slavil 17 a on nemohl přijet na oslavu. Tak jsme si teď na pár hodin někam zašli a celou dobu blbnuli jako malí.

Mám ho rád i když je to strašnej krypl ale bez něho by se spousta věcí v mém životě nestala.

Vešel jsem do kuchyně kde jsem objevil jídlo na sporáku tak jsem si ho šel ohřát abych se konečně najedl. Rodiče pravděpodobně už spali tak jsem byl co nejvíce potichu abych je nevzbudil.
S batohem na zádech a talířem v ruce jsem se vydal po schodech nahoru do mého pokoje. Mám v plánu dostříhat své video které jsem natočil předevčírem.

Když v tom sem po schodech potkal tu holku která se tady odpoledne scháněla po mých rodičích. Co tu sakra dělá?
To se snad rodiče zbláznili tady ubytovávat cizí lidi.
Neváhal jsem a zeptal se té holky co tu dělá? Odkud zná mé rodiče? Když v tom mně zastavila a řekla: To si mně vážně už nepamatuješ? To sem se tak změnila nebo co?
O čem to mluvíš? nechápavě jsem odpověděl
Jsem Natka tvoje ségra? Hmm už ti nastartoval mozek nebo?
A no jo to si ty, promiň já jsem dement.
No jo celej ty, hele musím si odskočit a jsem unavená tak půjdu spát. A zítra mužem někam zajít a znovu se začít bavit jako sourozenci. Pousmála se a odešla do koupelny.
Wow tak dlouho jsem ji neviděl že bych teď vůbec neřekl že to je moje dvojče.

Po tom trapném shledání se sestrou jsem usedl k počítači začal stříhat video a pak jsem ulehl do své pohodlné postele a do půl hodiny usnul.

Ok dneska to asi stačí
Doufám že vás tenhle příběh bude bavit a že se chytne 😊

Pon. 8 června 11:11

Jsi můj sladký sen / Dokončeno☜ (↼_↼)Kde žijí příběhy. Začni objevovat