Vzkaz

625 35 1
                                    


×Pohled Matyáše×

Ráno kolem osmé jsem se probudil a přes zprávy se domlouval s klukama jestli vše platí atd...
Těsně před devátou hodinou jsem vyšel z pokoje a směřoval si to do koupelny. Opláchnul jsem si obličej a sešel po schodech dolů v obýváku jsem zahlédl Dominika jak skládá deku a snaží se urovnat gauč. Při této činnosti jsem ho viděl poprvé a myslím že i naposledy.
Tak jsem ho pozdravil a optal se jaká byla noc.

Jen se na mě uraženě podíval a sklopil hlavu směrem k telefonu který držel v ruce.
Udělal jsem něco?

•Ne proč , odpověděl

Že se tvaříš jako kdybych ti vyvraždil rodinu.

• To se ti jen zdá

×Pohled Natky×

Po delší době jsem se z postele odebrala do koupelny abych se opláchla a udělala ze sebe člověka. Poté jsem se šla dolů nasnídat. U stoly už jsem uviděla kluky jak snídají a oba civí do mobilů.
Tak jsem je tedy pozdravila a hned poté jsem si všimla vzkazu který někdo nechal na lednici.
Na vzkazu:

S tátou se vám omlouváme že jsme se nerozloučili ale museli jsme odjet o pár hodin dříve a už nezbyl čas.
V předsíni na botníku jsem vám nechala nějaké peníze aby ste to tu prežili.
Prosím vás nezabijte se tu za tu dobu co budeme pryč.
Máme vás rádi 💞
přistaneme tak se vám určitě ozveme
S láskou Mamka s Tátou 😘😘

Aww to je od nich hezké. Pousmála jsem se a vzkaz podala Matymu aby si ho přečetl.
Z lednice jsem vytáhla jogurt popadla lžičku a měla v plánu si sednout na gauč.
Když v tom na mně promluvil Dominik:

• Máš dnes něco v plánu? Nechceš třeba někam zajít?

No víš mám domluvenou schůzku ohledně nové práce. Našla jsem perfektní místo kde bych si mohla i něco málo vydělat. A tak to pro mně hodně znamená takže dneska určitě nemám čas.

• No nic nevadí. Tak můžeme třeba zajít do města spolu co Matteme??

Dále jsem jejich konverzaci neposlouchala a odebrala jsem se do obýváku.

Kolem dvanácté hodiny jsem byla připravena na odchod. Před domem na mně čekala kamarádka a my vyrazili na zastávku. Doprovodila mně k té skvělé práci o kterou jsem se ucházela a pak se se mnou rozloučila.

Už byl večer a já se procházela po městě a byla nadšená že jsem tu práci dostala. Už teď mně to tam baví a to jsem ještě nezačala dělat svou práci.
Už jsem se blížila domů mohlo být asi kolem osmé večer. Zvláštní je že bylo ticho , nehrála ani televize ani tu nikdo nehulákal. To tu není zvykem asi tu nikdo není.
Ale potom jsem si všimla že na gauči je Dominik a spí.
A pak jsem uviděla i Matyho jak v pokoji usnul u počítače. Tak jsem se šla vysprchovat a domlouvala si s kámoškou zítřejší den který máme v plánu strávit u ní doma v pyžamu a se zmrzlinou v posteli a koukáním na seriály.
Vždycky o prázdninách to byla naše tradice.

Umytá a v čistém jsem ulehla do postele.

Úte. 9. června 2:27

Jsi můj sladký sen / Dokončeno☜ (↼_↼)Kde žijí příběhy. Začni objevovat