Bölüm Şarkısı:
Aaron-Lili
✨
Çocukluğumuz yaşlılığımıza yalın ayak koşarken pastada ki mumları gülerek üflemek delilikti. O çocuğun ayağına hiç diken batmamış olsun isterdim ama ayaklarının paramparça olduğunu bilecek kadar hüzünlüydü ruhum.
Karakolun boş koridolarında saatlerdir bekliyorduk. Emir buraya bir sürü avukat yığmıştı. Onun hakkında çoğu şeyi bilmiyor daha doğru hatırlamıyor olduğumu bilmek beni hüzünlendirmişti.
En sevdiğim oyuncağını kaybetmiş gibiydim. Benzerlerini değil aynısını istiyordum.Unuttuğum şeyler geri geldiğinde bana acı da verecek olsa içinde o olduğu için hepsini geri istiyordum.
"Seni eve göndereyim."dedi dakikalar sonra."Uykun geldi."
"Hayır."Omzumun üstünden ona baktım."Burada kalmak istiyorum."
"Ben burada olacağım turuncu."
Omzumu silktim."Bende yanında olacağım işte."
Bir şeyler söyleyecek gibi oldu ama arkasına yaslanarak derin bir nefes aldı.Otururken bile çok heybetli duruyordu.
Yanında oyuncak bir bebek görünümünde durduğuma emindim.
"Emir bey."
Bize doğru yürüyen takım elbiseli kadını gördüğünde Emir ayağa kalktı.
"Zuhal durum ne?"
"Adamın salınması an meselesi."dedi kadın."Kadın için koruma kararı talebimiz var ama kabul göreceğini sanmıyorum."
İçim burkulmuştu.Ne adamı içeri alıyorlar ne kadını koruyorlardı.Bundan bir kaç gün sonra haberlerde kadın cinayeti görmek istemiyordum.
"O it kızı asla rahat bırakmaz."dedi Emir."Yapabileceğimiz bir şeyler olmalı."
"Bizim elimizden bir şey gelmiyor."dedi kadın."Belki siz daha yetkili biri ile görüşebilirsiniz."
"Tamam Zuhal."dedi Emir."Ben ilgileneceğim."
Kadın bana kısa bir baş selamı vererek yanımızdan uzaklaşıp çıktığı odaya geri girmişti.
"Şimdi ne olacak?"dedik tedirginlikle."Burada bırakacak mıyız?"
"Halledeceğim."dedi Emir."Bir telefon görüşmesi yapmam lazım."
O telefonunu çıkarıp birini ararken ben sadece ellerimi izliyordum.
Telefonda kiminle konuştuğunu bilmiyordum lakin keskin konuşuyordu.Adamın olabilecek en uzun süre içeride kalması gerektiğini söylüyordu.
Sonunda telefonu kapattı.O daha yanıma oturmadan bir polis memuru gelerek emniyet müdürünün onunla görüşmek için buraya geldiğini söylemişti.
Emir memura teşekkür ederek memurun çağırdığı odaya gitmeden evvel bana döndü.
"Gel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİP Meyus
Novela JuvenilBurası Dip. Burada aşklarda savaşlarda aynı tutkuyla başlar. Sen beni yaz ben senin parmaklarından ziyan olmaya razıyım,diyen adama. Ben seni yazdım sayfalarca. Hala ve daima. 18.11.2018