7..

233 16 7
                                    

Csak pislogok Namra nagy szemekkel.Átváltoztatni?Engem?De hisz èn engemet otthon vár a családom....aki úgy tudja meghaltam.
-è..ès...ki lenne az..?
-azt te választanád ki..-mondta,majd èn inkább kimentem.A kèt fiú mèg mindig versengett.
Fejemet rázva mentem voln szobámba,mikor is Jimin megállított.
Ma lesz elvileg az első "kikèpzèsem" hogy jó dèmon legyek..hurrá!!

Egy fekete szobában voltam.Először a fiúkat nem láttam sehol,majd hírtelen meghallottam mögülem egy hangot,ami Jinhez tartozott.
-nos..az első a ruganyosság.
Elkezdett jönni felèm,majd szinte egyre gyorsabban kellett mozognom,esetleg cigány kerekeznem.De egysze rosszul lèptem,ès elestem.Jó párszor.
-nem vagy rossz,gyakorolj....!
Ch...kössz...
-èn...nem..
-tessèk?-nèzett vissza a terem ajtajából.
-èn nem akarok itt lenni,ès ezt csinálni...mièrt pont èn?-tettem fel remegve ezeket a kèrdèseket.
Csak hogy èrtsètek..
Ha napi szinten így kifáradok ki tudja milyen kínzó dolgok által,èn kihalok!!
Ès mièrt kedvesebbek velem? Valamikot jófejek,valamikor meg szemetek velem...habár kit vártam 7 dèmontól?
-ne várd hogy elengedjünk..ès most indíts fel,vagy èn rángatlak fel..-ezzel Jin kiment a helyísègből..
Szomorúan visszamentem a szobába..Talán meg kellene ölnöm magamat?
Talán....verd ki a fejedből...
Mivan?? Ezt nem èn gondoltam..
Vajon mi lehet kint? A falakon kívül?
Nem mehetsz el!
Te meg ki vagy...?huh...ne tudd meg..nagyon humoros...ohh de mèg mennyire,de majd csak most jön a finálè...

A Pokol Úrnője •BTS•(BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now