Csak álltam egy helyben..Suga megölelte Jeremy-t.De hát nem utálták egymást??
Na mindegy.A többiek nem voltak otthon.Így engem is üdvözölt Yoongi,majd èn felmentem zongorázni,mert mièrt ne.Pár óra múlva a srácok is haza èrtek.
Lementem hozzájuk.
-Annabelle..-futott nekem Tae.Mivan ezzel??
Mindenki üdvözölt,engem kerestek.Hiányoztam nekik.
Jeremy felè fordult mindenki,majd akkor láttuk,hogy Jimin meredtem bámul a srácra.Tekintete szinte gyilkoló volt.Ijesztő..hírtelen elmosolyodott.Jeremy elè lèpett majd jó közel belehajolt az aurájába.Tartották a szemkontaktust.
Jeremy már nem volt ennyire boldog,mikor Jimint meglátta.Remegett.
-J..Jimin...-dadogott a fiú.
Jimin szeme színekben ugrált.Kèk...majd zöld...sárga...rózsaszín...vègül fehèr..
-Jemy~-nyújtotta el Jimin a vègèt idegesítően vèkonyan.-de règ nem láttalak...hogy szolgál az egèszsèged te kis...
-Jimin!-kapott az említett után Nam,mert ha nem fogják le max 3-man,nekiesik Jeremynek.
-Van kèped ezek után itt lenni?-kiabált Jimin.
Jeremy ahogy láttam felbátorodott egy kicsit.
-jajj Jimin...az már a múltè..-mondta a fiú,nekem meg nyelnem kellett.Mi törtènt ezek között?
-V...mi törtènt itt?-jött be a helyísègbe Jin.-Jeremy...te itt?
Bólintott.
-èn ezt nem èrtem..-mondtam halkan.
-az a gond,hogy Jeremy,mikor Suga álltal ide került,Jimin tett neki egy ígèretet,miszerint hazajuttatja.Ugye ami törvènybe ütköző.Ès ezt Jeremy elmondta a tanácsnak ,ezèrt Jimint egy teljes èvig elzárták egy olyan helyre ahol hetente kínozták valamivel...ami èppen Jiminnek rosszul esett,vagy fájt...ez beletartozik az emlèkekbe is.Rosszakat idèztek elő benne...
Kb egy ève jött onnan vissza Chim.-mondta a tènyeket Jungkook-èppen ezèrt ment el innen Jeremy,amit bizonyára elmondott neked..mármint,hogy mièrt,ès hova került ezek után.Bólintottam.Persze hogy tudtam.
-ès most mi lesz?-kèrdeztem.
-Jeremy marad...gondolom-mondta Hope,majd Namra nèzett,ki bólintott.
Jimin erre a hírre kiszabadította magát,majd elindult a fiú felè.
-szemètláda..-lökte arrèbb Jeremyt majd felszaladt a szobájába.
-menj utánna...minket nem biztos hogy beengedne...nem akarjuk hogy megint hülyesèget csináljon,mert elborul az agya-nèzett rám könyörgőn Jin.Bólintottam alig láthatóan,majd ránèztem Jeremyre,akin semmi èrzelem nem tükröződött..
Fintorogtam egyet,majd felmentem Jimin után..
YOU ARE READING
A Pokol Úrnője •BTS•(BEFEJEZETT)
FantasyPokol....egy olyan hely,ahova az ember csak remènykedik,hogy halála után nem kerül oda.. Az emberisèg nem is sejti hogy a pokol dèmonai mire kèszülnek.. Vajon...sikerül a tervük?