Fáradtam blattyogtam be az ebèdlőbe,majd helyet foglaltam Jin mellett.
-nos..ha mindenki itt van,akkor elkezdem-kezdett bele NamJoon.-azèrt kell tèged itt tartanunk,mert nincs a pokolban új úrnő.....ès ahhoz hogy valaki az legyen,fel kell kèszítenünk rá,hogy ez mivel jár.
-T-tessék?-makogtam.-de mièrt kell ez ennyire?
-azt majd ráèrsz kèsöbb megtudni.Most egyetek.Mindenki nekiállt enni.Èn vègeztem a leghamarabb,úgyhogy megköszönve rohantam vissza a szobámba.Illettve nem.Újból ahhoz a tükör mi a rákomhoz lèptem,majd fejemet belenyomva nèztem,ahogy barátnőm kedvetlenül ül az órán..unalmasan.Nagyokat sóhajt,mikor kiviszi a dolgozatát.
Visszamentem a szobába,majd elkezdtem tèvèzni,hisz az unalom csak úgy áradt a levegőben.
Semmi èrdekes nem ment,azèrt leragadtam valami unalmas szappanoperán.Kèsőbb hallottam hogy valaki kopog,majd nemes egyszerűsèggel,bejön a szobába.Suga..
-gondoltam bejövök megnèzni tèged...nincs kedved beszèlgetni?
-de-bólintottam.
-hiányzik a családod,barátaid,igaz?
Ismèt bólintottam.
-mi a kedvenc színed?-tett fel egy újabb kèrdèst egy sunyi mosollyal.
-fekete,kèk,fehèr...neked?
-FEHÈR!!!-kiabálta kintről valaki.
-Taehyung!!-kiabált Yoongi is.
-szóval a fehèr. -nèzett rám kuncogva,bólogatva.
-oh..ès mióta vagytok ti itt a pokolban?-kèrdeztem lassan.
-hát úgy...durva 400 ève?Nam,mióta vagyunk itt?-kiabált ismèt ki az ajtó fele.
-idèn lesz 401!-èrkezett a válasz.
Leesett az állam.Ezek azóta keresnek egy úrnőt a pokolba??
YOU ARE READING
A Pokol Úrnője •BTS•(BEFEJEZETT)
FantasyPokol....egy olyan hely,ahova az ember csak remènykedik,hogy halála után nem kerül oda.. Az emberisèg nem is sejti hogy a pokol dèmonai mire kèszülnek.. Vajon...sikerül a tervük?