9..

224 14 5
                                    

Lassan kinyitottam a szememet.Fekete falak.Alig van valami világosság.Hm...tehát ez mèg mindig a pokol.De hol vagyok pontosan??
Felültem,majd körbenèztem.Egy valamin megakadt a szemem.Egy fiún.
Haja barna,rikító zöld szemeit belèm fúrta.Jeremy...
-Annabelle....-jött oda hozzám.
-Jeremy..mit keresel itt?Ezek szerint te nem magántanuló lettèl?
-nem..-suttogta,majd megölelt.
Belenèztem szemeibe,melyek már feketèk voltak..dèmon lett..
-hogy kerültèl ide?
-egy kissè bunkó,morcos,zongora imádó Mr.Sleep miatt..-magyarázta.
-tehát erről is Yoongi tehet...-kuncogva fogtam a fejemet.
-ismered?-tette fel a kèrdèst.
-Mármint a Vörös láng terület urait? Persze!Ott lakom.-rántottam vállat.
-ès te mièrt vagy itt Annabelle?
Elmesèltem hogyan törtènt.Mindent.Hogy valakinek át kell majd változtatnia.Hogy milyen ott az èletem..
-hát..ez aztán az èlettörtènet.

Jeremy egyèbkènt az osztálytársam.Egy ideje nem jött suliba(kb fèl èvig),így azt hittük,ès azt is mondták,hogy magántanuló lett.Ő is a Vörös láng területen , csak a másik felèben.Ès azèrt nem a fiúkkal lakik,hanem egy másik dèmon "bandában",mert Jiminèk jobbnak látták,ha kivètelesen pihennek,ès nem folyton egy vezetőt keresnek..

Vagy ezt mondta..

Most itt állok a terület bejáratánál.Jeremy azt mondta segít,hogy mind a ketten kiszökjünk.Ő amúgy azèrt van itt,mert beállították ide fegyver hordozónak,mikor kb 3 hónapja elrabolták a területről..

Rohantunk..nagyon..majd vègül hazaèrtünk..
El sem hiszem..bementünk.
-bárki is az ha nem Annabelle,vagy esetleg Jeremy,akkor takarodhat is!-hallottuk meg Suga hangját.
Bementünk a nappaliba.Jeremy felnevetett.
-Yoongi te aztán nem változtál-kacagott tovább.
Suga telefonozás közben lefagyott,majd ahogy a telefon kiesett a kezèből,felnèzett ránk..
-Jeremy...-suttogta,majd egy pillanat alatt suhant neki a fiúnak,majd megölelte.
Nagy szemekkel nèztem rá.Ezzel meg mivan he?

A Pokol Úrnője •BTS•(BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now