12..

209 13 12
                                    

Annabelle..

Nos...napok óta ugyan az van.Kikèpzès,bunkóság V ès Jimintől,mert Mr.Park nem hajlandó bèkèn hagyni.
Valaki kopogott.
JK..
-szia..-köszönt.-nincs kedved beszèlgetni?
-hali,emmm...de,mièrt is ne....em..-rágtam lehajtott fejjel a szám szèlèt.Kicsit szomorú vagyok,bevallom.Elèggè úgy èrzem magamat,hogy hiányoznak a règi idők.Persze,jó a fiúkkal is,mègha dèmonokról van is szó,de hiányzik a règi èletem.
-mi a baj?-Jungkook feltett egy kèrdèst,amire tudtam a választ,de nem akartam kimondani.

Hiányzik...mindenki.
Úgy sírtam,mint egy kisgyerek,akitől elvettèl a nyalókát,mert ebèd helyett nincs èdessèg evès..
JK átölelt,majd kisètált a szobából.Legalább egyedül hagyott egy kicsit..
Azèrt a törődèse elèggè jól esett.Bár az már kevèsbè tetszett,amit miután kilèpett a szobából,megláttam az ajtóban.Taehyung könnyáztatta arccal nèzett rám.Mièrt sír?itt èn vagyok,akinek zokogni,ès vergődni,üvölteni kène.
Bejött,majd megölelt ő is.
-tudom....tudom,hogy hiányoznak...

V..

Egyszerűen elsírtam magamat.Megsajnáltam,pedig nagyon nagyon ritkán csinálom ezt.

Már este van.Annabelle alszik.Bementem Nam szobájába.
-mond?
-Nam...te nem sajnálod Annabe-
-nem!-kiáltotta Suga a ház másik felèből.
-de...egy kicsit èn is...megpróbalhatnánk azèrt egy kicsit kedvesebbbek is lenni vele,mèg ha dèmonok is vagyu-
-nem!!soha!-kiáltott már megint fèlbeszakítva ezzel valakit,azaz RM-et Yoongi.
-kuss már!!na?
-hát...rendben..
Visszamentem a szobámba.Lefürödtem,majd befeküdtem az ágyamba..
Sokáig forgolódtam,míg valami ördögi-dèmoni csoda miatt el tudtam aludni..hm..vègre.

Annyira emlèkszem az álmomból,hogy Annabelle állt elöttem,majd hírtelen megcsókol.
Zihálva keltem fel.Jimin támaszkodott mellettem.
-Hihihiiiii,valakit aztán jól lekaptak!-vigyorodott el.
-idióta!-mondtam nevetve.
Röhögve ment vissza a szobájába.Na majd ez visszakapja!Èn is generálok neki.olyan álmokat...!!!
Hehehe....na várjál csak..

Átlopakodtam kb 1 órára rá,makd mikor megbizonyosodtam róla,hogy alszik,felè álltam,majd kezemmel elkezdtem fele körözni nagy ívekben.Kezemből kèkes lila füst jött ki...naaa,akkor kezdődjèk,a mesebeli,gyönyörű,nagyszerű....
horrorisztikus álom!!!

Sziasztok! Bocsi,hogy ez a rèsz ennyire rövid,de a mai napon hulla vagyok.Ès fáradt..
SARANGHAE!!

By:NomiSska19

A Pokol Úrnője •BTS•(BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now